تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از شش میلیون مسافر در مازندران اقامت یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از شش میلیون مسافر در مازندران اقامت یافتند ساری- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون شش میلیون و 114 هزار و 233 مسافر در این استان اقامت یافتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈدلاور بزرگ نیاˈ روز شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت بیش از شش هزار و 913بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف به عمل آمد.
وی ادامه داد: در این بازدیدها 107 مورد تشویق و 128 مورد تذکر و اخطار کتبی گزارش شد.
وی با اشاره به ارسال 867 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی بیان کرد: از آغاز طرحهای نوروزی تا کنون 349 گزارش مردمی به کمیته خدمات رسانی و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارسال شد.
وی اظهار داشت: دراین ایام 48 هزار و 270 لیتر بنزین معمولی و سوپر، 13 هزار و 867 هزار لیتر نفت گاز و 12 میلیون و 625 هزار و 607 CNG توزیع شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران با اشاره به نصب پنج هزار و 522 علامت و تجهیزات ایمنی در محورهای استان، افزود: سه هزار و411 متر گاردیل در این مدت بازسازی شد.
بزرگ نیا از برگزاری برگزاری 20 جشنواره فرهنگی هنری صدای بهارتا قبل از ایام فاطمیه خبر داد و افزود: در ایام نوروز 174نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی و غیره در سطح استان برگزار شد.
تعداد گشتهای انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را 13 هزار و 678 مورد دانست و اداکه داد: در این مدت 697 گشت کنترلی و نظارتی درسطح شهرستانها و استان انجام شد.
وی با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون 16 نفر در اثر تصادف جان خود را از دست دادند و یکهزار و297 نفر از مصدومان ناشی از تصادف در مراکز درمانی واورژانسها پذیرفته شدند.
وی، تعداد ماموریتهای تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس 115 استان را سه هزار و 187 مورد بیان کرد و گفت: 318 ماموریت نیز توسط گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران به ثبت رسید.
وی، تعداد تورهای ورودی و یکروزه به استان مازندران را 66 مورد دانست و افزود: در این مدت چهار هزار و 638 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.ک/3
7330/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن