تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز اعلام افزایش مبلغ جرائم رانندگی به پلیس نشده است/ مبلغ جرائم در حال حاضر همان مقدار قبلی است


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرده است که هنوز مبلغ جریمه‌های رانندگی از سوی دولت ابلاغ نشده است.

این اعلامیه در آذرماه سال گذشته اتفاق افتاد. آن زمان سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در یک بازدید از مقر پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا بر اهمیت افزایش مبلغ جرائم رانندگی تأکید کرد. او به این دلیل این درخواست را داشت که تخلفات رانندگی مسئول ۸۰ درصد تصادفات است. رادان بیان کرد که قیمت جرائم رانندگی باید جلوگیری‌کننده باشد، به طوری که افراد به تخلفات رانندگی اقدام نکنند. او اظهار داشت که افزایش نرخ جرایم رانندگی بر اساس تورم و هزینه‌های دیگر نیست، بلکه باید به منظور بازدارندگی از تخلفات انجام شود.



این نظرات باعث شد که درخواست برای افزایش مبالغ جرائم رانندگی به یکی از موضوعات مورد توجه فرماندهان پلیس راهور، کارشناسان ترافیک و دیگران تبدیل شود. حتی وزیر کشور نیز در بازدیدی که در آخرین روز سال گذشته از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا داشت، بر اهمیت این موضوع تأکید کرد و بیان کرد که در سال آینده (۱۴۰۳) تلاش می‌کنند تا با تشویق و تنبیه و افزایش جرایم رانندگی، به اهداف خود برسند.

در حالی که ابلاغ افزایش مبلغ جرائم رانندگی تا قبل از آغاز طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ پیشنهاد اولیه پلیس بود، اما تغییری در مبلغ جرائم هنگام تعطیلات نوروزی اعلام نشد. سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، در مصاحبه‌های مختلف به ضرورت افزایش جرائم رانندگی برای جلوگیری از وقوع تخلفات حادثه‌ساز اشاره کرد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان افزایش مبلغ جرائم رانندگی گفت: هنوز هیچ تغییری در این زمینه اعمال نشده و در صورتی که دولت افزایش جرائم را ابلاغ کند، پلیس راهور آماده اجرای این ابلاغیه خواهد بود. اما تاکنون چنین ابلاغی به ما اطلاع داده نشده و بنابراین مبلغ جرائم رانندگی همچنان همان مقدار قبلی است.

وی تأکید کرد که هدف پلیس از افزایش جرائم نه تنها جریمه کردن است بلکه جلوگیری از وقوع تخلفات است. اگر افراد قوانین را رعایت کنند، مطمئناً جریمه نخواهند شد.

درباره اینکه آیا جدول جدید جرائم منتشر شده یا خیر، وی گفت: تاکنون هیچ جدولی به ما اعلام نشده و بنابراین هیچ تغییری در مبلغ جرائم اعمال نشده است. اما افزود که اگر این تغییرات اعلام شود، مبلغ جرائم بر اساس نوع تخلف متفاوت خواهد بود.

سردار حسینی امیدوار است که در سال ۱۴۰۳ تعداد تخلفات و تصادفات کاهش یابد و می‌خواهد که پلیس گزارش دهد که میزان این تخلفات کاهش یافته است. او بیان کرد که اکثر تصادفات به دلیل تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت غیرمجاز و غیره رخ می‌دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن