تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معدل در کنکور: تأثیر قطعی و لغو نشدنی / مصوبه جدید کنکور، مقابله با مافیای ثروت‌اندوز را آغاز کرده است


واضح آرشیو وب فارسی::

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر قطعی بودن مصوبه کنکوری این شورا و اجرای آن در سال‌های آینده گفت: «این مصوبه نهایی است و اجرا خواهد شد. اگر عزیزان پیشنهادی یا نظری برای بهبود آن دارند، شورای عالی انقلاب فرهنگی با روی باز می‌پذیرد و آماده تکمیل مصوبه است. اما لغو دخالت معدل نمرات در کنکور حتماً اتفاق نمی‌افتد و اصل مصوبه تغییر نخواهد کرد».



حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه گفت: در جلسه شورای ستاد علم و فناوری، یکی از مهم‌ترین موضوعات، نهایی شدن و تصویب آئین‌نامه داخلی ستاد بود که در نهایت باید به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: یکی از مسائل مهم دیگر، گزارشی از آزمون نهایی مدارس بود که توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه شد. این گزارش و نظارت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه شورا نشان می‌دهد که وزارت آموزش و پرورش با دقت و حساسیت بالا و با همکاری وزارتخانه‌های دیگر، وزارت ارتباطات و سایر نهادهای امنیتی، این آزمون‌ها را برگزار می‌کند.

خسروپناه گفت: من از وزیر آموزش و پرورش و همه دستگاه‌هایی که در این موضوع همکاری کرده‌اند تشکر می‌کنم و به خانواده‌ها تأکید می‌کنم که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث کنکور، که سال گذشته اجرا شد و امسال هم اجرا می‌شود، قطعی و استوار است.

او افزود: این مصوبه یک مصوبه کاملاً تمدنی است، که از یک سو موجب مقابله با مافیایی شده است که در این زمینه دنبال کسب ثروت بوده‌اند و از سوی دیگر، تأکید دارد که دانش‌آموزان با تمرکز بر کتب درسی و همکاری با معلمان، درس‌ها را مطالعه و فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنابراین، این مصوبه تغییر نمی‌کند و قطعی است، و امسال هم با دقت و درایت، وزارت آموزش و پرورش این مصوبه را اجرا می‌کند.

خسروپناه افزود: سوالات و امتحانات با رعایت حراست و امنیت به صورت تشریحی است، و این حراست و امنیت رعایت می‌شود و مصوبه به دقت اجرا می‌شود.

او تأکید کرد: بنابراین، خانواده‌ها نیازی به نگرانی ندارند و باید مصوبه را قطعی و پایدار بدانند که در سال‌های آینده هم اجرا می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: اگر عزیزان پیشنهاداتی دارند یا نقدهایی به این مصوبه دارند، شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن‌ها گوش خواهد داد و آمادگی تکمیل مصوبه را دارد. اما تغییر در اصل مصوبه و لغو دخالت معدل در کنکور، اتفاقی که رخ نمی‌دهد و مصوبه باقی می‌ماند. اگر نیاز به اصلاحاتی باشد، شورا آمادگی پذیرش اصلاحات را دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن