تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعای یا مقلب القلوب در 1889 امامزاده سراسر کشور طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
دعای یا مقلب القلوب در 1889 امامزاده سراسر کشور طنین انداز شد
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه آیین تحویل سال نو دیشب در 1889 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار شد ، گفت: مردم عزیز ایران اسلامی لحظه تحویل سال نو را در جوار امامزادگان کشور با نشاطی معنوی و قرائت دعای«یا مقلب القلوب ...» آغاز کردند.



به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ربیعی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری سازمان اوقاف از 28 اسفند ماه به منظور تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز  و باهدف تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری ، فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی آغاز شده است. وی ادامه داد: تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی به هموطنان در عید نوروز باستانی و خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه مندی در زائران محترم بقاع و اماکن متبرکه از دیگر اهداف این طرح است. مدیرکل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تقارن ایام نوروز امسال با ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود: امسال به همت هیات امنا و خادمین امامزادگان، سفره هفت سین فاطمی برگرفته از القاب حضرت زهرا (س) شامل ؛ سلیمه ، سیده النساء ، سرالله ، سرالعظمه ، سعیده ، ساجده و سماویه در امامزادگان و بقاع متبرکه برپا شده و معانی و توضیحات کامل این القاب در این قالب به مردم و زائران ارائه می گردد. ربیعی با بیان اینکه در قالب طرح آرامش بهاری امسال مسافران نوروزی در اقامت گاه ها و زائرسراهای 800 امامزاده کشور اسکان خواهند یافت ، گفت: خیمه های معرفت در 452 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برپا شده و دفاتر مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی به صورت مستمر در قالب این طرح در 947 بقعه اجرا می شود. سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه د رپایان خاطر نشان کرد: نماز جماعت در سه نوبت در ایام تعطیلات نوروز بصورت با شکوه با حضور مردم ، زائران و مسافران در امامزادگان برگزار می شود.
 


۱۳۹۳/۱/۱ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن