تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804708706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنفرانس نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برای نخستین بار؛ کنفرانس نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی برگزار شد دماوند - ایرنا - نخستین کنفرانس نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی با حضور شخصیت های عالی رتبه کشور در دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به یادداشت های برگرفته از مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس سال 1368 گفت: نخستین هدف این کنفرانس ایجاد زمینه ورود نخبگان به عرصه دانش و خرد جمعی است.
ˈعلیرضا ایرانبخشˈ در سالن اجتماعات دانشگاه رودهن در جمع مدعوین افزود: دانشگاهیان شرایط ورود نخبگان به دانشگاه ها را با گفتمان سازی و ارائه تصویر صحیح از اقتصاد اسلامی و تجربیات گوناگون هموار کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ارائه تصویر صحیح از روشهای اجرای اقتصاد مقاومتی را در حل مشکلات مبتلابه جامعه ضروری دانست.
وی با اشاره به سخنان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: دانشگاه ها به معضلات کشور کمک کنند.
ایرانبخش خطاب مسوولان اجرایی کشور برای عزمی جدی در امور جاری کشور گفت: مباحث علمی باعث می شود که مدیران درگیر تولیدات علمی باشند.
وی با اشاره به مبحث تکمیل علم تا چرخه ثروت و بحث تولید ثروت و ایده به پدیده گفت: این فرآیند می تواند کمک کند که چرخه علم تا ثروت را تکمیل کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نکات ارزنده علمی و ارائه مقالات به مدیران و متخصصان کمک می کند تا برنامه ها درست تدوین شود.
وی افزود: ترسیم هندسه اقتدار علمی می تواند به اقتدار در همه عرصه ها بیانجامد و موجبات اقتدار کشور را فراهم و نخبگان و متخصصان را وارد عرصه های علمی کند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در پایش اطلاعات و عملکرد مشکل داریم و این کنفرانس های علمی کمک می کند پایش عملکرد داشته باشیم و در نهایت بتوانیم امنیت غذایی که دغدغه مسوولان نظام است را مرتفع کنیم.
رییس کمیته علمی همایش گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی فراهم آوردن ایجاد حساسیت و کارشناسی همه جانبه در بین صاحب نظران نسبت به تحولات مفهومی و عملی است.
ˈحسن هاشمی داراˈ افزود: برانگیخته شدن حساسیت علمی دست اندرکاران نسبت به اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رییس کمیته علمی نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس تقویت ارتباط و اجماع علمی و نهادینه کردن در اقتصاد مقاومتی است.
این مقام مسوول با بیان اینکه در این کنفرانس 92 مقاله دریافت شده افزود: 42 مقاله برگزیده توسط کمیته علمی پژوهش از میان مقالات برگزیده خواهند شد.
در ادامه مراسم مدیرکل دفترمطالعات جامعه عشایری ایران، رییس دفتر مطالعات اجتماعی اقتصادی عشایرایران و رییس سابق موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی به ایراد سخنرانی پرداختند
در پایام مراسم مقالات توسط پژوهشگران برگزیده در کنفرانس ارائه شد.
نخستین کنگره نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی با حضور عیسی کلانتری وزیر اسبق کشاورزی و دبیرکل خانه کشاورز، رییس سابق موسسه پژوهش های برنامه ریزی دراقتصاد کشاورزی، مدیرکل دفتر مطالعات جامعه عشایری ایران، رییس گروه مطالعات اقتصادی اجتماعی سازمان امور عشایری ایران، رییس جهاد کشاورزی دماوند و رییس دانشگاه آزاد رودهن، سرپرست بانک ملی ایران شعب شمال تهران، جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزارشد.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن