تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تصویب 35 میلیون دلار طرح جدید سرمایه گذاری خارجی: آغاز سرمایه گذاری اتباع چینی در منطقه آزاد اروند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با تصویب 35 میلیون دلار طرح جدید سرمایه گذاری خارجی: آغاز سرمایه گذاری اتباع چینی در منطقه آزاد اروند تهران - ایرنا - یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی با حضور بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی برگزار و طرح های جدید سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسید.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی وفنی ایران، بهروز علیشیری در حاشیه جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی، اظهار داشت: در این جلسه 6 طرح جدید سرمایه گذاری خارجی به ارزش معادل 35 میلیون دلار به همراه موارد دیگر مرتبط با طرح های سرمایه گذاری خارجی،مورد تصویب قرار گرفت.

** اولین سرمایه گذاری اتباع چینی در منطقه آزاد کلید خورد
علیشیری افزود: اولین طرح اتباع چینی در منطقه آزاد اقتصادی اروند در استان خوزستان در طرح تولیدی صنعتی پارچه خام بنر تبلیغاتی با رقمی معادل 1/7 میلیون دلار به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.
رییس کل سازمان سرمایه گذاری با اشاره به توافق اخیر دو کشور در سند پایانی کمسیون اقتصادی مشترک دو کشور برای طراحی یک منطقه ویژه صنعتی چینی – ایرانی، تصریح کرد: این طرح اولین فعالیت شرکت های چینی در این منطقه است و با توجه به زیرساخت های اقتصادی این منطقه، مجتمع صنعتی اروند با ظرفیت 650 هکتار می تواند میزبان مناسب سرمایه گذاران خارجی باشد.

** طرح های نیمه تمام کشور برای جذب سرمایه گذاری خارجی اقدام کنند
رییس کل سازمان سرمایه گذاری با اشاره به تصویب طرح تولید سیگارت فیلتر دار در استان آذربایجان غربی نیز افزود: این پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی بدلیل کمبود منابع ونیاز به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز طرح و با استفاده از شریک خارجی و با جذب سرمایه ای معادل 2/15 میلیون دلار موفق شدند نیازهای خود را پوشش دهند و این پروژه بزودی با استقرار ماشین آلات عملیات تولیدی خود را آغاز خواهد کرد.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب 15 هزار طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای 20 درصدی در کشور وجود دارد که به تزریق منابع دارند، گفت: این دسته از طرح ها می توانند از ظرفیت های فنی – تخصصی و تکنولوژیک سرمایه گذاران خارجی و همچنین تجهیز منابع از طریق آنان طرح های خود را وارد فاز عملیاتی کنند.

** طرح های موجود برای گسترش و توسعه خود از سرمایه گذاری خارجی استفاده کنند
علیشیری با اشاره به تصویب طرح تولید گونی پروپلین ضد آب با رقم 2/3 میلیون دلار در استان اصفهان، گفت: این طرح در سال 1377 به بهره برداری رسیده است و ظرفیت رسمی تولید آن سالیانه هزار تن است.
رییس کل سازمان سرمایه گذاری در عین حال خاطرنشان کرد: این پروژه برای طرح توسعه و گسترش خود برای پاسخگویی به نیازهای بازار و با استفاده از شریک خارجی خواهد توانست ظرفیت تولیدی خود را تا صد درصد افزایش دهد و این یک مدل عملیاتی مطلوب برای بنگاههای موجود کشور برای تجهیز منابع جدید و طرح های گسترش خود خواهد بود.
لازم به ذکر است اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی شامل معاون وزیر امور خارجه، معاون معاونت راهبردی رییس جمهور، معاون بانک مرکزی و روسای اتاقهای بازرگانی و تعاون عضو می باشند و حسب مورد از دستگاههای ذیربط برای نشست در هیات برای رسیدگی به طرح های بخشی دعوت به عمل می آید.
اقتصام(1)9141**1558











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن