تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803104020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه:پالایشگاه آناهیتا و یک واحد پتروشیمی در آستانه اجرایی شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه:پالایشگاه آناهیتا و یک واحد پتروشیمی در آستانه اجرایی شدن است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه اعلام کرد که وزیر نفت علاوه بر اینکه با آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا موافقت کرده بلکه قول احداث یک واحد پتروشیمی در استان را نیز داده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ روز پنجشنبه در دیدار با اعضای مجمع استانداران کشور که شماری از استانداران سابق کرمانشاه نیز در آن حضور داشتند، اظهار کرد که پالایشگاه آناهیتا مهم ترین طرح صنعتی استان است و برای ساخت این واحد بزرگ مصمم هستیم.
وی افزود: برای تحقق احداث این واحدها علاوه بر اینکه اعتبارات مورد نیاز باید تخصیص یابد، اقدام به آماده سازی و تجهیز بخش خصوصی برای ورود به این صنایع کرده ایم و در همین راستا هر هفته نشست هایی با بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی برگزار می کنیم.
استاندار کرمانشاه گفت: در سال های اخیر 520 میلیون دلار پروژه در استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تعریف شده ولی تاکنون عملکرد چشمگیری در این مورد را شاهد نبوده ایم لذا برای حمایت از سرمایه گذاران، اعلام کرده ام که هر سرمایه گذاری که وارد استان شود، از همه اهرم های تشویقی و انگیزشی برای ماندگاری و فعالیتش در استان حمایت خواهیم کرد و بدون نیاز به وقت قبلی هم پای صحبت وی خواهیم نشست.
وی فعال سازی ظرفیت های صدور خدمات فنی و مهندسی به عراق با بکارگیری توان تشکل های مهندسی استان و نیز راه اندازی مرکز توریسم درمانی که اکنون یک درمانگاه برای پذیرش بیماران عراقی در قصرشیرین ایجاد شده است را از دیگر برنامه های با اولویت استان در حوزه خدماتی توصیف کرد.
رضایی بابادی با اشاره به بیکاری گسترده در استان کرمانشاه، اظهار کرد که برای برون رفت از وضع کنونی باید در تحقق مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان تلاش کنیم زیرا در این سفر هفت هزار میلیارد تومان اعتبار و نیز شش هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه استان در نظر گرفته شده که می تواند زیرساخت های استان در بخش های مختلف را متحول کرده و کمک شایانی به رفع معضل بیکاری در استان باشد.
وی همچنین تکمیل راه آهن غرب از ملایر تا کرمانشاه و سپس تا خسروی و همچنین تکمیل بزرگراه کربلا را از دیگر عوامل توسعه ای استان برشمرد.
استاندار کرمانشاه همچنین وجود 50 نقطه گردشگری در استان را یک مزیت برای جذب هرچه بیشتر گردشگران به استان دانست و گفت: اثر ثبت جهانی شده بیستون مهم ترین نقطه گردشگری استان است و برای توسعه این منطقه در شورای عالی معماری ایران نیز طرح توسعه ای تدوین شده است که برای اجرای آن به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مدیر ارشد استان کرمانشاه همچنین از تخصیص اعتبارات مناسب به منظور مهار آب های مرزی در بودجه سال آینده استان خبر داد و گفت: قبلا قرار بر این بود که سالیانه سه میلیارد دلار بدین منظور تخصیص یابد ولی این کار آنگونه که شایسته بود، انجام نشد ولی با پیگیری هایی که انجام داده ایم، این مصوبه نیز در دستور کار اجرایی قرار خواهد گرفت.
وی همچنین از وجود شش معبر مرزی در استان و وجود مهم ترین مرز زمینی صادراتی یعنی پرویزخان به عنوان ظرفیت های تجاری استان یاد کرد و با بیان اینکه 55 درصد صادرات دو میلیارد و 400 میلیون دلار از آغاز امسال تاکنون از راه بازارچه پرویزخان بوده، از اینکه زیرساخت مناسبی در این بازارچه ایجاد نشده، ابراز گلایه کرد و از برنامه های استان برای توسعه این بازارچه و سایر مرزها از جمله شوشمی و خسروی خبر داد.
استاندار کرمانشاه گفت: در بخش کشاورزی نیز توانمندی های زیادی وجود دارد که اقداماتی چون توسعه شبکه های آبیاری تحت فشار، کشت گیاهان دارویی در استان، ممانعت از خشکیدگی بلوط های استان و نیز تکمیل پروژه مهم و کلیدی سامانه گرمسیری را در دستور کار داریم.
571/567
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن