تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان بر اجرایی شدن مطالعات اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان بر اجرایی شدن مطالعات اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان بر لزوم اجرایی شدن مطالعات و پژوهش های اجتماعی و فرهنگی به عنوان یک موضوع مجزا تاکید کرد.


به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، ˈرسول زرگرپورˈ در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان اظهار کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین و در عین حال مشکل ترین موضوعاتی است که در کشور با آن روبه رو هستیم.
وی با بیان اینکه چگونگی پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی مبحث گسترده ای است، اضافه کرد: جامعه ما جامعه اسلامی است و دین و آیین ما با مشخص نمودن حدود و مقررات اجتماعی به تعریف این مسائل پرداخته است و با مراجعه به آن موضوعات به راحتی حل خواهد شد.
استاندار اصفهان پرداختن به مباحث فرهنگی و اجتماعی از بعد علمی را نیز بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: در جامعه ما این مسائل کمتر مورد سنجش علمی قرار گرفته است.
زرگرپور تحقیق و پژوهش در این زمینه را بسیار ارزشمند خواند و اضافه کرد: نباید از یاد ببریم که مطالعات ناب و ارزشمندی درباره مسائل اجتماعی وجود دارد که متاسفانه اجرایی نشده است.
استاندار اصفهان تاکید کرد: لازم است نتیجه مطالعات به منصه ظهور برسد تا اثرات آن را در جامعه شاهد باشیم.
وی ضمن تقدیر از پژوهش صورت گرفته درخصوص تاثیر و فراگیری بدعت ها و خرافات در فرهنگ مردم استان اصفهان تصریح کرد: پرداختن به مسئله خرافه و خرافه پرستی در جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است.
زرگرپور ادامه داد: بسیاری از مشکلات و معضلاتی که در جامعه با آن روبه رو هستیم، نشات گرفته از همین بدعت ها و خرافه هاست.
استاندار اصفهان درخصوص پژوهش صورت گرفته در زمینه خرافه و بدعت، گرفتن خرافات از مردم و محک زدن آن با دین را بسیار ارزشمند دانست و تذکر داد: باید مراقبت شود که از برخی نتایج به دست آمده به صورت نادرست برداشت نشود.
وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن اهداف طرح باید در فازهای بعدی چگونگی مقابله با خرافات بررسی و با اجرای آن در جامعه، فضای استان را برای رشد و توسعه آماده کنیم.
د / 7131/ 607
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن