تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه:تقویت واحدهای تولیدی یکی از سیاست های اصلی دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه:تقویت واحدهای تولیدی یکی از سیاست های اصلی دولت است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت واحدهای تولیدی، تقویت آن ها را باعث توسعه اقتصاد عنوان کرد و گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت تدیبر و امید تقویت این واحدها و کمک به حل مشکلات آن هاست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ عصر روز شنبه در یازدهمین کارگروه اقتصادی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای تولیدی به عنوان یکی از موارد زیربنایی توسعه اقتصادی به حساب می آیند که سهم زیادی در خودکفایی ملی دارند، بنابراین باید با تمام توان در راستای تقویت آن ها گام برداشت.
وی افزود: زمانی که ما واحدهای تولیدی قوی داشته باشیم نیاز به واردات به حداقل خواهد رسید و همین می تواند سبب خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات شود.
رضایی گفت: استان کرمانشاه واحدهای تولیدی زیادی دارد که در صورت فعالیت و رونق آن ها می تواند به رشد اقتصادی استان امیدوار بود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه های گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای تقویت و حل مشکلات واحدهای تولیدی استان صورت گرفته که این جز با همدلی و همکاری مدیران بانک ها، مسوولین و صاحبان صنایع و مدیران کرمانشاه حاصل نشده است.
استاندار کرمانشاه همچنین به فعالیت واحدهای تولید لبنی در استان نیز اشاره کرد و گفت: طبق برخی گزارش های رسیده چندین واحد تولید شیر فاقد پروانه بهره برداری هستند که باید نظارت دقیق بر فعالیت آن ها صورت گرفته و ملزم به رعایت نکات و مسائل بهداشتی شوند.
رضایی تعطیلی این دسته از واحدهای فاقد پروانه را به صلاح ندانست ولی در عین حال بر نظارت مستمر روی کار آنان توسط دامپزشکی نسبت به سالم بودن شیر توزیعی و رعایت نکات کامل موازین بهداشتی تاکید کرد.
وی در پایان بر افزایش همدلی میان مسوولین استان برای توسعه و تقویت هرچه بیشتر کرمانشاه تاکید کرد.
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن