تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت نکردن دولت از بخش خصوصی یکی از چالش های عمده بخش کشاورزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمایت نکردن دولت از بخش خصوصی یکی از چالش های عمده بخش کشاورزی است تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان گل و گیاه کشور گفت: حمایت نکردن مناسب دولت در 35 سال گذشته از بخش خصوصی فعال در بخش کشاورزی، چالش های متعددی را برای این بخش ایجاد کرده است.


جلال عجایبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: متاسفانه چالش های بخش کشاورزی کشور به چند مورد محدود نمی شود و دارای چالش های متعددی است که حل آنها به گذشت زمان طولانی و همت مسئولان و مردم نیاز دارد.
وی اظهار داشت: خرابی های ناشی از بی برنامگی و سوءمدیریت دولت های گذشته همچنان آثار منفی خود را نشان می دهد و مشکلات این بخش شاید با برنامه ریزی و سیاست های دولت تدبیر و امید تا حدودی برطرف شود که هنوز دولت جدید نیز بر آن امور مسلط نشده است.
عجایبی گفت: طی این مدت، مشکل کمبود منابع مالی و سرمایه گذاری مناسب در بخش کشاورزی هنوز برطرف نشده به طوری که معضلات ناشی از این نارسایی ها در این بخش وجود دارد.
وی نرخ سودهای بالای بانکی، کمبود زیرساخت های مربوط به تامین آب و برق و ناتوانی در تامین نهاده های کشاورزی را از دیگر مشکلات بخش کشاورزی کشور دانست و تصریح کرد: بخش عمده نارسایی های بخش کشاورزی مربوط به سال های قبل و پس از پیروزی انقلاب کماکان وجود دارد و تاکنون حل نشده است.
وی موانع موجود برای حل این مشکلات را عدم کارایی مدیران، مدیریت نامناسب، نبود همکاری و حمایت از سوی دولت دانست و گفت: تحقق افزایش محصولات کشاورزی توسط بخش خصوصی تنها نیاز به حمایت، همکاری و هماهنگی های دولت دارد.
عجایبی تاکید کرد که دولت با انجام تعهدات و اقدامات خود در قبال بخش دولتی می تواند از تشدید مشکلات کشاورزان و بخش کشاورزی پیشگیری کند.
اقتصام(4)9186**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن