تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821053338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد راه دسترسی و احداث بندر خشک برای بندر نوشهر ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد راه دسترسی و احداث بندر خشک برای بندر نوشهر ضروری است نوشهر - ایرنا - نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی بندرنوشهر در پیشرفت منطقه خواستار ایجاد راه دسترسی مناسب و احداث بندر خشک برای بندر نوشهر شد.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم احمدیˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران اظهار داشت: با اجرای مصوبات دولت برای ایجاد راه دسترسی و احداث بندر خشک می توان انتقال کالا و اشتغالزایی را به نحو قابل توجه ای در منطقه افزایش دهیم.
وی با اشاره به قدمت 74 ساله بندر نوشهر افزود: این بندرکه از قدیمی ترین بنادر تجاری مازندران است به دلیل وجود مشکلاتی همچون عدم تردد کامیون در جاده کندوان، اقدامات بسیار سختگیرانه قرنطینه نباتی نوشهر نارضایتی تجار و افزایش هزینه های را بوجود آورده است.
وی ادامه داد: طولانی شدن پاسخ مراجعی همچون دامپزشکی به دلیل نبود امکانات آزمایشگاهی مناسب و تاخیر در تخلیه کالا، نبود پایانه حمل و نقل و کمبود کامیون جهت حمل و نقل مستمر کالا از بندر نوشهر از موانع پیش روی توسعه بندر نوشهر است .
احمدی خواستار تغییر تفاوت الگوی قراردادی در 10 سال گذشته بین پیمانکاران بندری در بنادر نوشهر و انزلی شد که باعث افزایش قدرت چانه زنی و تخفیف دهی اپراتورهای انزلی شده و این بندر را قطب آهن شمال کشور کند.
وی ادامه داد: باید مجوز تردد کامیون در برخی از ساعات شبانه روزهفته از جاده کندوان اخذ شود تا با توجه به قابلیت های موجود در منطقه بستر های مورد نیاز برای جلب کالاهای تخصصی در بندر نوشهر باتوجه به رقبای بندری موجود فراهم شود.
وی تاکید کرد: باید با احداث صنایع کنسانتره و افشره میوه و مرکبات و احداث کارخانه آرد و سورتینگ میوه صادراتی گام بر داشته شود.
وی با اشاره به صدور قبض انبار تفکیکی گفت: این وضعیت موجب می شود که صاحبان کالا اجازه ترخیص کالا بصورت خرده فروش را داشته باشند و سرمایه گذاران را قادر می سازد تجهیزات، مصالح و تاسیسات خود را برای فعالیت در محدوده منطقه وی‍ژه اقتصادی بدون پرداخت هرگونه عوارض واردات و سدو بازرگانی وارد منطقه نموده و بهره برداری نمایند.ک/3
1295/402
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن