تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات چینی برای شرکت درمراسم آغاز عملیات احداث پالایشگاه نفت چابهار وارد این بندر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیات چینی برای شرکت درمراسم آغاز عملیات احداث پالایشگاه نفت چابهار وارد این بندر شد چابهار - ایرنا - هیات سرمایه گذار چینی جهت شرکت در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی احداث پالایشگاه نفت فوق سنگین چابهار وارد منطقه آزاد تجاری صنعتی این خطه جنوبی سیستان و بلوچستان شد.


به گزارش جمعه شب خبرگزاری جمهوری اسلامی ˈحامد علی مبارکیˈ مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به همراه جمعی از مدیران سازمان از سرمایه گذاران چینی استقبال کردند.
وی گفت : فردا (شنبه) وبا آغاز عملیات اجرایی احداث پالایشگاه نفت فوق سنگین چابهار تحول بزرگی دراین منطقه رقم خواهد خورد.
مبارکی افزود: این پالایشگاه درفاز اول در زمینی به مساحت 31 هکتار در شمال شرقی پیکره هفتم منطقه آزاد چابهار و با زمان بندی 15 ماهه اجرایی خواهد شد.
به گزارش ایرنا شرکت پتروچین پارس شرکتی ایرانی – چینی است که 51 درصد سهام آن ایرانی و49 درصد چینی است وقرار است پالایشگاه نفت خام درچابهار با ظرفیت تولید چهل هزار بشکه در روز احداث شود.
چشم انداز تولید این پالایشگاه، صادرات محصولات آن به کشورهای چین، افغانستان و پاکستان است.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت : طبق دستور وزیر نفت به معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری این وزارتخانه، صدور موافت اصولی ساخت پالایشگاه نفت خام چابهار با تامین خوراک 40 هزار بشکه نفت در روز از مراکز مختلف با مسوولیت صاحبان سهام، اجرایی می شود.
ˈمحمد یعقوب جدگالˈ اظهارکرد: براساس تحقیقات وکارشناسی زمین شناسی درحوزه شهرستان چابهار به ویژه منطقه دشتیاری نیز نفت وجود دارد لذا ساخت پالایشگاه در این خطه تحولی در جنوب شرق کشور ایجاد می کند.
1744/2729/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن