تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات علوم آزمایشگاهی و کارگاهی دانش آموزی در گیلانغرب برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات علوم آزمایشگاهی و کارگاهی دانش آموزی در گیلانغرب برگزار شد گیلانغرب - قصرشیرین - ایرنا - مسابقات علوم آزمایشگاهی و کارگاهی دانش آموزی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول مدارس شهرستان گیلانغرب برگزار شد.


مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات 17 گروه سه نفره پسر و دختر مقطع متوسطه اول از مدارس این شهرستان به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.
ˈخیراله ناصریˈ افزود: این مسابقات در بخش آزمایشگاهی و کارگاهی برگزار شد که بخش آزمایشگاهی آن در زمینه ترکیبات مواد شیمایی و علوم آزمایشگاهی بود.
وی تصریح کرد: بخش کارگاهی این مسابقات نیز در زمینه معرق کاری، ابزارشناسی و عروسک سازی با هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت ها و آشنایی دانش آموزان با علوم آزمایشگاهی و حرفه و فن برگزار شد.
ناصری گفت: در پایان این مسابقات سه گروه دو نفره از دانش آموزان پسر و دختر در هر یک از بخش ها برای شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند که مسابقات استانی آن اردیبهشت سال آینده در کرمانشاه برگزار می شود.
شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد که دارای 9 هزار و 376 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در 217 آموزشگاه این شهرستان تحصیل می کنند.ک/3
7398/567/1234
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن