تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1580 همایش فناوری نانو در بخش دانش آموزی کشور برگزار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

1580 همایش فناوری نانو در بخش دانش آموزی کشور برگزار شده است کرمانشاه - ایرنا - کارشناس ترویج صنعتی فناوری نانو در دفتر نهاد ریاست جمهوری، از برگزاری یک هزار و 580 همایش در حوزه دانش آموزی در بحث نانو در کشور از سال 80 تاکنون خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈعلی طهاریˈ روز دوشنبه در همایش فناوری نانو که با حضور بیش از دو هزار دانش آموز در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فعالیت های باشگاه فناوری نانو دانش آموزی اظهار داشت: در همایش هایی که برگزار شده، 138 هزار دانش آموز شرکت کرده و با مبحث نانو و دستاوردهای آن آشنا شده اند.
وی، برگزاری 25 نمایشگاه در 20 استان کشور را از دیگر فعالیت های باشگاه فناوری نانو دانش آموزی ذکر و خاطرنشان کرد: حدود یک هزار نفر از این نمایشگاه ها روزانه بازدید کرده اند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش فناوری نانو برای دبیران و دانش آموزان گفت: در این راستا بیش از 83 هزار نفر از دبیران و مسوولان آموزش و پرورش در کل کشور از سال 80 به آموزش های لازم را در کارگاه های آموزشی فرا گرفته اند.
کارشناس ترویج صنعتی فناوری نانو در دفتر نهاد ریاست جمهوری، آشنایی دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آن ها برای تحصیل و پژوهش در فناوری نانو را مهمترین اهداف فعالیت های باشگاه فناوری نانو دانش آموزی عنوان کرد.
طهاری با اشاره به برگزاری چهار دوره المیپاد فناوری نانو دانش آموزی در کشور تصریح کرد: در چهارمین المپیاد 20 هزار و 486 دانش آموز شرکت کردند.
وی با بیان این که مرحله کشوری این المپیاد در شهریور سال جاری برگزار شد، افزود: 171 نهاد از 31 استان ما را در برگزاری این المپیاد یاری کردند.
طهاری اظهار داشت: ثبت نام از دانش آموزان برای پنجمین المپیاد کشوری فناوری نانو در مرحله استانی آغاز شده است.
وی، شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی، بهره گیری از استعدادهای برتر در توسعه فناوری نانو و حفظ روند رو یه رو به رشد توسعه فناوری نانو با پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی را مهمترین اهداف برگزاری این المپیادها عنوان کرد.
7456/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن