تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801291841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش مدیریت امنیت اطلاعات در دانشگاه یزد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش مدیریت امنیت اطلاعات در دانشگاه یزد برگزار شد یزد - ایرنا - همایش مدیریت امنیت اطلاعات امروز به میزبانی دانشگاه یزد و با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط با امنیت اطلاعات در دستگاههای اجرایی استان برگزار شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این همایش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با اشاره به توانمندی های گسترده یزد در زمینه فنآوری اطلاعات گفت: در حال حاضر با تأمین زیرساخت های مناسب در سطح استان زمینه توسعه و ارتقای فنآوری های ارتباطاتی و اطلاعاتی بخوبی فراهم آمده است.
ˈعباسعلی رضاییˈ خاطرنشان کرد: به دلیل هزینه بر بودن بسیاری از برنامه های مربوط به توسعه و ارتقای امنیت شبکه های مجازی، دستگاههای اجرایی استان همچنان با آنچه در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده است فاصله دارند .
وی با بیان اینکه امروزه قدرت و عظمت کشورها در گرو پیشرفت های علمی و سرمایه های انسانی آن هاست، اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد با بهره مندی از مراکز متعدد علمی و تحقیقاتی در رشته ها و گرایش های مرتبط با فنآوری اطلاعات از توانمندی و توسعه یافتگی بسیارخوبی برخوردار است .
این مسئول از دانشگاه یزد به عنوان یکی از مراکز علمی و آموزشی فعال در زمینه فنآوری اطلاعات یادکرد .
رضایی افزود: این دانشگاه با تأسیس مرکز آگاهی بخشی، پشتیبانی و امنیت اطلاعات (آپا) و اجرای طرح ملی موتور جستجوگر فارسی (پارسی جو) پیشتاز است .
معاون استاندار یزد همچنین از شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فنآوری یزد و فعالان بخش خصوصی خواست تا در زمینه رشد و توسعه فنآوری های اطلاعات و ارتباطات مشارکت مؤثرتری داشته باشند .
رضایی در بخش دیگری به بیان ضرورت و اهمیت مدیریت امنیت اطلاعات در دنیای امروز پرداخت و از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست با توجه به چشم انداز تدوین شده در برنامه پنجم توسعه، موضوع امنیت اطلاعات در سازمان را در اولویت های کاری خود قرار دهند .
وی گفت: باید با برنامه ریزی های مناسب و تشکیل دوره ها و کارگاه های آموزشی در جهت ارتقای انگیزه، دانش و مهارت کارشناسان ذی ربط کوشید .
در این همایش مدیرکل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان، رییس مرکز آپای دانشگاه یزد و سه نفر از متخصصان سازمان فنآوری اطلاعات ایران در زمینه معرفی نظام مدیریت امنیت اطلاعات، روند تاریخی امنیت و اهمیت آن در سازمان ها، معرفی و شناسایی خدمات مرکز ماهر و گروه واکنش هماهنگ رخداد (گوهر) سخنرانی کردند و در پایان به سؤالات حاضران پاسخ دادند.ک2
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن