تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد ساوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد ساوه برگزار شد ساوه- ایرنا- همایش 256 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی در کانون شهدای محراب این شهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشگاه پیام نور ساوه در این همایش گفت: این افراد با تلاش، پشتکار و تحمل سختی ها توانسته اند به این مراتب دست یابند.
ˈمحمد جواد حضوریˈ افزود: این دانشجویان باید با شناسایی استعدادهای خود بتوانند آینده کشور را ساخته و انسان های موفقی برای جامعه شوند.
وی کمیته امداد را یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) برای خدمت به محرومان و مستضعفان دانست و اظهار کرد: این نهاد مقدس که با تدبیر و دوراندیشی امام راحل تاسیس شد در رفع محرومیت از جامعه نقش مهمی ایفا کرده است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه نیز در این همایش با بیان این که ایمان موجب حرکت و جوشش در جامعه می شود، گفت: اگر امام راحل آینده نگری لازم را نداشتند این انقلاب از حوادث و بحران ها با وجود دشمنی های مختلف به سلامت عبور نمی کرد.
حجت الاسلام ˈحسن صلاحیˈ بیان کرد: امروزه دانشجویان با تولید علم بومی و تلاش در عرصه های مختلف از جمله دستیابی به دانش هسته ای و فن آوری های پیشرفته باعث استقلال علمی کشور شده اند.
وی افزود: دانشجویان باید به عنوان تولید کننده علم وظایف خود را با جدیت انجام دهند و مسوولان نیز از این قشر حمایت کنند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه در این همایش با بیان این که در حال حاضر 256 دانشجو در این شهرستان زیر حمایت این نهاد هستند، گفت: توانمندی فکری و فرهنگی خانواده از بحث مالی مهمتر است و کمیته امداد نگاه ویژه ای به منظور ارتقاء سطح آموزش و تحصیل در خانواده ها داشته است.
ˈمحمد محمودیˈ افزود: باید شرایطی ایجاد شود که هیچ فرزندی از تحصیل باز نماند و برای رسیدن به این هدف کمیته امداد با حمایت های مالی و مراقبت های لازم تلاش می کند که نیازمندان از این سطح سواد بهره مند شوند.
وی افزود: دانشجویان زیر پوشش این نهاد علاوه بر سایر هزینه های حمایتی برای هر ترم بین سه تا پنج میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند.
در ادامه این مراسم از رابطان فرهنگی و دانشجویان برتر مددجوی کمیته امداد ساوه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.ک/2
7338/686
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن