تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین دوره مسابقات فراگیران علوم قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سومین دوره مسابقات فراگیران علوم قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار شد مشهد - ایرنا - سومین دوره مسابقات فراگیران علوم قرآنی آستان قدس رضوی در رشته های قرائت و ترتیل در حرم مطهر رضوی برگزار شد.


به گزارش امروز روابط عمومی آستان قدس رضوی ،رییس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم با حضور 110 نفر از فراگیران علوم قرآنی کلاس های آموزشی حرم مطهر و مساجد سطح شهر مشهد در دارالقرآن الکریم صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ˈمهدی لسانیˈ افزود: در این دوره فراگیران خواهر بالای 18 سال که در دوره های آموزشی شرکت کرده بودند به مدت سه ساعت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی برگزاری این دوره ها را فرصتی مناسب برای فراگیران علوم قرانی دانست تا با استفاده از ظرفیت حضور اساتید برجسته بتوانند آموزه های قرآنی خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
او با اشاره به استقبال قاریان از این دوره از مسابقات گفت: آستان قدس رضوی ضمن اهتمام ویژه ای که در تبیین معارف و آموزه های قرانی دارد ، پیوند بین قرآن و عترت را از رسالت های اصلی خود در برنامه های قرآنی قرار داده است.
7489/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن