تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله کشوری مسابقات قرآنی تسنیم در هفته آینده برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله کشوری مسابقات قرآنی تسنیم در هفته آینده برگزار می شود تهران - ایرنا - مرحله کشوری دومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه مدیران، کارکنان و همسران آنان در دستگاه های عضو فرهنگی کشور از 30 بهمن ماه جاری به مدت سه روز در تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای دومین سال متوالی مسابقات مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه مدیران، کارمندان و همسران آنان در دستگاه های فرهنگی کشور را تحت عنوان تسنیم به منظور گسترش فرهنگ قرآن کریم برگزار می کند که مرحله استانی این مسابقات در آذرماه برگزار شد.
این مسابقات ویژه کارکنان تمام وقت و همسران 32 دستگاه فرهنگی است که می توان به سازمان های صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امورایثارگران، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و آستان قدس رضوی اشاره کرد.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت تبلیغ و آموزش های حوزه های علمیه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، شورای عالی قرآن و مرکز طبع قرآن کریم از دیگر دستگاه های عضو فرهنگی کشور است که امکان حضور در این مسابقات را داشته اند.
حوزه هنری، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، بعثه مقام معظم رهبری(سازمان حج و زیارت)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ستاد اقامه نماز، موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و آستان حضرت معصومه (س) نیز به عنوان دستگاه های فرهنگی کشور معرفی شده اند.
همچنین موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی (ره)، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، دانشگاه جامع شاهد، دانشگاه سوره، دانشگاه معارف، دانشگاه صدا و سیما، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مجمع فعالان مجازی انقلاب اسلامی در این گروه قرار دارند.
در مراسم افتتاحیه این مسابقات که چهارشنبه آینده (سی ام بهمن) از ساعت 19 و 30 دقیقه در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، مسوولان فرهنگی و جامعه قرآنی کشور حضور خواهند داشت.
فراهنگ(2)**1003**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن