تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته این هفته برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته این هفته برگزار می شود تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته (16 تا 18 بهمن ماه) در 62 شهرستان کشور برگزار خواهد شد.


حسین توکلی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 در شش گروه آموزشی و برای پذیرش دانشجو در 142 کد رشته امتحانی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان 136 کد-رشته امتحانی از 142 کد-رشته امتحانی به طور متمرکز و از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته است که در این 136 رشته امتحانی تعداد 950 هزار و 943 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 493 هزار و 722 نفر زن و 457 هزار و 221 نفر مرد هستند.
وی با بیان اینکه ثبت نام شش کد-رشته امتحانی دیگر با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور و توسط دستگاه های اجرایی دیگر صورت گرفته یا می گیرد، اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط از ساعت 12 فردا یکشنبه 13 بهمن ماه 1392 برای مشاهده و چاپ برروی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت لذا داوطلبان می توانند پس از مراجعه به سایت سازمان و با وارد کردن مشخصات شناسنامه ای و مشخصات ثبت نامی خود نسبت به مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد برای داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در کد-رشته امتحانی اصلی یا اول علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون کد-رشته امتحانی دوم از میان 66، کد- رشته شناور نیز اعلام کرده اند، دو کارت ورود به جلسه ورود به آزمون صادر شده است که این قبیل از داوطلبان باید چاپ دو کارت ورود به آزمون خود را از سایت سازمان دریافت کنند.
توکلی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، محل رفع نقص، نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط و همچنین برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه هفتم بهمن ماه 1392 منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش نیز قرار داده شده است و همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه این هفته 14 بهمن 1392 نیز ممنتشر خواهد شد.
وی ادامه داد: هر داوطلب پس از دریافت کارت شرکت در آزمون خود ضرورت دارد نسبت به کنترل تمامی مندرجات آن اقدام و چنانچه مغایرتی مشاهده کرد براساس اطلاعیه منتشره سازمان در نشریه پیک سنجش هفتم بهمن ماه 1392 که هم اکنون نیز بر روی سایت سازمان قرار دارد پیگیری لازم را مبذول دارد.
توکلی تاکید کرد: نظر به اینکه آزمون هر کد رشته امتحانی به طور جداگانه برگزار می شود لذا با توجه به آمار داطولبان ثبت نام کننده در آزمون 136 کد رشته امتحانی و آمار علاقه مندان به رشته امتحانی دوم کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده که آزمون نیز از لحاظ اجرایی برای این تعداد برگزار خواهد شد.
فراهنگ(4)**9129**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن