تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلب مشارکت مردم مهمترین رکن مسابقات قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جلب مشارکت مردم مهمترین رکن مسابقات قرآنی است شیراز- ایرنا- مدیرکل دفترآموزش و مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشورگفت:جلب مشارکت پرشور مردم برای حضور در مسابقات قرآنی به ویژه در استان های کشور، مهمترین رکن وانگیزه برای برپایی این رقابت هاست.


به گزارش ایرنا ولی یاراحمدی ، روز یکشنبه در جلسه کمیته مدعوین برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم درشیراز بیان کرد: حضور مردم در استفاده از مسابقات و محافل قرآنی، موفقیت هرچه بیشتر این مسابقات معنوی را در پی دارد.
وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم دراستان ها علاوه بر پیامدهای مثبت مختلف، فضای فعالیت همه جانبه موسسه های قرآنی را بیش از پیش فراهم می کند وبه تبع آن این موسسه ها تاثیرشگرفی در جذب مشتاقان برای حضور در این گونه مسابقات دارند که این خود دستاوردی مهم و ارزشمند است.
یاراحمدی اضافه کرد:برگزاری مسابقات قرآنی با حضور قابل توجه و با شکوه مردم تاثیر شگرفی بر روح و قلب شرکت کنندگان در این محافل معنوی دارد و برای بهره گرفتن آحاد جامعه از این تاثیر، شایسته است برای حضور حداکثری مردم در این رقابت ها تلاش خود را دو چندان کنیم.
وی با بیان اینکه همگان در برابر قرآن وظیفه دارند، اظهارکرد: فضاسازی معنوی، ایجاد روحیه قرآنی و انتشار عطر قرآن درفضای استان ها یکی دیگر از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات در استان های کشور است.
مدیرکل دفترآموزش و مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور،ادامه داد: مسابقات قرآنی بی نظیرترین کارگاه آموزشی برای افراد شرکت کننده است زیرا حضور نخبگان و بهترین های قرآنی کشور دراستان ها، فرصتی مغتنم برای معرفی بهترین الگوهای عینی به جامعه به ویژه جوانان است.
وی به میزبانی شیراز برای برگزاری سی و ششمین مسابقات بین المللی قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: فارس و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) پیشینه ای دیرینه در فعالیت های قرآنی دارد و برگزاری این مسابقات در شیراز، بیانگر قابلیت های این استان است و همین امرموجب ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت ظرفیت های معنوی خانواده ها به ویژه جوانان ، نوجوانان می شود و مشوقی برای افرایش فعالیت هرچه بیشتر مسوولان این استان برای پرداختن به مسائل دینی و مذهبی است.
یاراحمدی با بیان این که مردم استان فارس و شیراز از دیرباز به قرآن و مسائل قرآنی علاقه و اشتیاق فراوان داشته اند ، گفت: این شور و اشتیاق باید مد نظر مسوولان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در شیراز باشد و به بهترین نحو در این زمینه اطلاع رسانی شود.
وی افزود: باید زمینه حضورهرچه بهتر مردم استان فارس درمسابقات بین المللی قرآن کریم فراهم شود و درصورت ایجاد چنین فضایی، شاهد رقابت معنوی قابل توجهی در این زمنیه خواهیم بود.
سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از یکم تا ششم اسفند در شیراز برگزار می شود.ک/2
7382 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن