تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی در رودان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی در رودان آغاز شد رودان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش رودان از آغاز بکار مسابقات فرهنگی و هنری در دو رشته تئاتر و سرود با حضور بیش از 750 هنرمند دانش آموز در این شهرستان خبر داد.


به گزارش ایرناˈ موسی خادمی سه شنبه گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 750 دانش آموز دختر و پسر شهرستان در قالب 47 گروه در دو رشته تئاتر و سرود از امروز به مدت چهار روز در فضائی امن و سالم با یکدیگر به رقابت می پردازند و توانمندی های خود در عرصه هنر را به نمایش می گذارند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات و در بخش سرود مدارس متوسطه اول؛ هفت گروه از مدارس پسرانه و 10 گروه از مدارس دخترانه و در مقطع متوسطه دوم نیز تعداد 10 گروه سرود از آموزشگاه های دخترانه و هشت گروه از مدارس پسرانه حضور دارند.
خادمی اضافه کرد: در بخش تئاتر دانش آموزی نیز دانش آموزان در دو بخش تئاتر صحنه ای و عروسکی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: در این بخش نیز پنج گروه از مدارس دخترانه و پسرانه متوسطه اول و چهار گروه نیز در مقطع متوسطه دوم برای گرفتن جواز حضور مسابقات استانی؛ با یکدیگر رقابت می کنند.
خادمی؛ اشاعه، ترویج و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی در بین دانش آموزان، شناسائی و شکوفائی استعدادهای آنان را از اهداف اصلی و محوری برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برشمرد.
این مسوول با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری یکی از جذابترین فعالیت ها در سطح مدارس است؛ ایجاد رقابت سالم، غنی سازی اوقات فراغت، کسب و تبادل تجربیات، تقویت روحیه تعاون، مشارکت و مسئولیت پذیری و ایجاد شور و نشاط توأم با خودباوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری در مدارس عنوان کرد.
خادمی با اشاره به استقبال دانش آموزان از این رقابت های فرهنگی و هنری؛ حضور پر شور و گسترده دانش آموزان هنرمند در این جشنواره را بیانگر جایگاه و اهمیت هنر در پرروش استعدادهای ناب فردی دانست و بیان کرد: این مسابقات بستر و زمینه ای مناسب برای بروز، کشف و شکوفایی توانمندی ها و هنرهای درونی و نهفته افراد محسوب می شود.
وی با اشاره به عملکرد درخشان و قابل تحسین دانش آموزان رودانی در سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و عترت دانش آموزی؛ اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های مطلوب انجام شده در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش؛ هنرمندان رودانی امسال نیز با درخشش در این رقابت ها، برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان فرهنگ و هنر این شهرستان رقم بزنند.
خادمی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات سرود و تئاتر مدارس مقطع ابتدایی شهرستان رودان دهم و یازدهم اسفندماه امسال در شهرستان رودان برگزار می شود.
در حاشیه این جشنواره از تلاش قابل تحسین یدالله شهرجو شاعر فرهنگی؛ سراینده اشعار سرود مدارس استان هرمزگان تجلیل شد. ک/3
7196/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن