تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش دانش آموزی زبان انگلیسی در کرمان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش دانش آموزی زبان انگلیسی در کرمان برگزار می شود کرمان - ایرنا - همایش دانش آموزی زبان انگلیسی روز دوشنبه پنجم اسفند در سالن هنرستان هنرهای زیبای کرمان برگزار می شود.


معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان روز یکشنبه درباره این همایش گفت: 313 دانش آموز شهر کرمان در این همایش ثبت نام کردند.
ˈمحمد جواد صادقیˈ اظهار کرد: در مجموع 56 مقاله به زبان انگلیسی در دو محور ˈدرس ها و عبرت های عاشوراˈ و ˈویژگی های دانش آموز نخبه ایرانی در اندیشه های رهبر معظم انقلابˈ به دبیرخانه همایش رسید.
وی افزود: مقالات به زبان انگلیسی در همایش ارایه و از نویسندگان مقالات برتر و برگزیده با حضور جمعی از مسوولان تقدیر می شود.
دبیر اجرایی همایش دانش آموزی زبان انگلیسی بیان کرد: ما در دوره ای زندگی می کنیم که محیط ها، سبک ها، روش ها و شیوه های آموزش و تدریس در حال تغییر هستند و دیر زمانی است که دیگر ذهن دانش آموزان، انبار معلومات نیست و آنها برای زیستن در دنیای کنونی، به اندیشیدن، تحلیل کردن و ارزیابی نیاز دارند.
وی توجه به ظرفیت اندیشه ورزی دانش آموزان را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه های انسانی ایران عزیز، امانت هایی گرانبها در اختیار نظام آموزشی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی هستند تا به عنوان معماران فردای کشورمان، به درستی تربیت شوند.
وی گفت: اندیشه های رهبر معظم انقلاب و اسناد مهمی مانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مسیر را برای نظام آموزشی کشور، مشخص کرده است که آشنایی دانش آموزان با اندیشه های سترگ حضرت آیت الله خامنه ای می تواند به استقلال فکری و افزایش بصیرت و آگاهی آنان بینجامد.
صادقی اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان همواره بر داشته های ریشه دار علمی و فرهنگی خویش، تکیه زنند و سرمایه عظیم استقلال عزتمندانه را در سایه ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارج نهند.
این همایش در حوزه آموزش و پرورش شهر کرمان و با محوریت ناحیه یک برگزار می شود.ک/3
8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن