تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش طبیعت در نگاه قرآن و دانشمندان اسلامی، ایرانی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش طبیعت در نگاه قرآن و دانشمندان اسلامی، ایرانی برگزار می شود شهرری - ایرنا - همایش طبیعت در نگاه قرآن و دانشمندان اسلامی ایرانی و ششمین دوره جایزه علمی ترویجی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می شود.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی عبدالعظیم حسنی(ع)، این همایش به تلاش مرکز نجوم معاونت امور روحانیون و حوزه های علمیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پنجشنبه یکم اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 18 در محل تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس برپا می شود.
در این همایش نگاه قرآن به طبیعت، مکانیک ابن سینا و تاثیر آن در غرب، بیرونی و کشف شتاب در حرکت خورشید، دانشمندان اسلامی و تعیین وزن مخصوص، اکتشافات ˈابن هیثمˈ و ˈکمال الدین فارسیˈ در نورشناسی، ابن سینا و زلزله شناسی، ابتکارات دانشمندان اسلامی در رویت هلال، عبدالرحمن صوفی رازی و کشف سحابی آندرومدا، ابتکارات بیرونی در محاسبه شعاع زمین، گذر سیاره زهره از نظر ابن سینا، محمدبن زکریای رازی و کشف الکل و اسید سولفوریک از محورهای این همایش است.
در این همایش دکتر مهدی گلشنی چهره ماندگار و استاد ممتاز دانشگاه صنعتی شریف، ˈعلی عجب شیرزادهˈ استاد دانشگاه تبریز و عضو هیات رییسه انجمن نجوم ایران، ˈحسن بلوری ˈاستاد دانشگاه برلین، حجت الاسلام والمسلمین ˈعیسی مسترحمیˈ پژوهشگر قرآن و نجوم، ˈ حسین امیدیانیˈ استاد دانشگاه تهران و ˈ محمود ناطقˈ استاد دانشگاه خوارزمی از جمله سخنرانان اصلی سخنرانی خواهند کرد.
1724/ 1914
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن