تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پودمان آموزشی نمایشنامه نویسی در البرزآغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پودمان آموزشی نمایشنامه نویسی در البرزآغاز به کار کرد کرج- ایرنا- پودمان آموزشی نمایشنامه نویسی و نمایش عروسکی از روز یکشنبه به مدت سه روز در مجتمع آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز آغاز به کار کرد.


به گزارش ایرنا، پودمان آموزشی نمایشنامه نویسی و نمایش عروسکی با حضور مربیان و مربیان مسوول کانون استان البرز فعال شده است.
ˈحسین فدایی حسینˈ پژوهشگر، طراح صحنه و نمایشنامه نویس کشوری مدرس این دوره آموزشی است.
ایده یابی ،توسعه ایده ،نحوه انتخاب موضوع و طرح داستان از جمله مباحثی بود که در اولین روز برگزاری این کارگاه مطرح شد و شرکت کنندگان با انجام تمرینات عملی با نمایشنامه نویسی و نحوه اجرای این فرایند در مراکز آشنا شدند.

***همدلی مهم ترین اصل رسیدن به موفقیت
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز در این کارگاه آموزشی بر مفاهیم کلیدی و شعار اصلی کانون البرز ˈتوکل ،همدلی و ارتقاˈ تأکید کرد و گفت: این اصول باید توسط تمامی عوامل مجموعه پذیرفته شوند.
ˈعلیرضا جلالیˈ با اشاره به این که کارها باید در راه خدا و برای رضای خدا انجام شود، افزود: کارکنان کانون استان البرز بایدˈ منˈ خود را رها کرده و با همدلی و اتفاق نظر در پی یافتن ˈ ما ˈ باشند.
وی در ادامه از مربیان کانون خواست که به فرصت ها به خوبی توجه کنند و خطاب به آنان گفت: ما نباید بگذاریم این فرصت ها به راحتی از دست بروند و بعد افسوس فرصت های از بین رفته را بخوریم .
مدیر کل کانون هم چنین بر تعیین ارزش های صحیح و استفاده از پتانسیل های مجموعه تأکید کرد و در پایان از آموزش به عنوان یک فرصت مناسب برای ارتقا یاد کرده و ادامه داد : آموزش باعث می شود تا اگر در فردی پتانسیل مورد نظر وجود ندارد به آن افزوده شود و اگر چنان چه آن پتانسیل موجود باشد ،از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.
گفتنی است در حاشیه این مراسم ˈمهری فلاحˈ و ˈمهدیه محمدیˈ نیز به ترتیب در احکام جداگانه به سمت معاون فرهنگی و معاون اداری- مالی کانون البرز ،منصوب شدند.ک/2
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن