تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزشی کودکان کار نخبه در فرهنگسرای خاوران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دوره آموزشی کودکان کار نخبه در فرهنگسرای خاوران

دوره آموزشی کودکان کار نخبه در فرهنگسرای خاوران
رئیس فرهنگ سرای خاوران از برگزاری دوره آموزش کودکان کار و بد سرپرست با همت موسسه مهرآفرین، شرکت گلد ایران و ال. جی با عنوان "گلد کیدز" خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور با اعلام این خبر گفت: این دوره با پیشنهاد سرکار خانم فاطمه دانشور، عضو محترم شورای شهر تهران و مدیر موسسه خیریه مهرآفرین برپا شده و دو مجموعه گلد ایران و ال. جی از برگزاری این دوره حمایت مالی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره کارشناسان موسسه مهرآفرین، 600 کودک کار و یا بد سرپرست شهر تهران را رصد کردند و با انجام آزمون‌های مختلف، 60 کودک نخبه را از این میان انتخاب کردند.

فاطمیان‌پور تصریح کرد: این 60 کودک در اولین دوره به مدت 6 هفته در مجموعه فرهنگسرای خاوران و در روزهای پنج‌شنبه تحت آموزش‌های ویژه قرار می‌گیرند.

رئیس فرهنگسرای خاوران با تاکید بر اینکه اکثر کودکان حاضر در این دوره آموزشی از ساکنان مناطق جنوبی شهر تهران هستند، گفت: محرومیت خانوادگی این کودکان مانع از پرورش و تربیت صحیح این کودکان می‌شود و اغلب به دلیل در معرض آموزش صحیح نبودن با مسائل و مشکلات متعددی در دوره‌های بعدی زندگی مواجه می‌شوند و یا در خوشبینانه‌ترین حالت استعدادهای آنها هدر می‌رود.

وی با تشکر از شرکت‌های اقتصادی گلد ایران و ال. جی که با آگاهی از مسئولیت اجتماعی خود از این پروژه حمایت می‌کنند، افزود: اینکه بنگاه‌های اقتصادی، متوجه این موضوع هستند که باید علاوه بر توجه به درآمدزایی خود، متوجه جامعه نیز باشند و از بخش‌های نیازمند جامعه حمایت کنند اتفاق مبارکی است.

علیرضا فاطمیان‌پور تصریح کرد: توجه خانم دانشور، عضو شورای شهر تهران به کودکان کار و موسسه خیریه تحت مدیریت ایشان، می‌تواند منشا خیری برای تربیت کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست شهر تهران باشد و مجموعه فرهنگسرای خاوران به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی جنوب شرق تهران این آمادگی را دارد که در همه زمینه‌های مورد نیاز این دوره ورود کند و امکانات و فضای خود و همچنین تیم کارشناسی خود را در خدمت این امر قرار دهد.



1392/10/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن