تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش ˈدر پناه بلوطˈ در برنامه شب های روشن هنر ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش ˈدر پناه بلوطˈ در برنامه شب های روشن هنر ایلام ایلام- ایرنا- دبیر برنامه هنری شب های روشن ایلام گفت: مستند ˈدر پناه بلوطˈ یکشنبه شب در قالب برنامه شب های روشن در سرسرای اجتماعات حوزه هنری برای علاقه مندان به هنر استان برگزار می شود .


ˈجلیل صفربیگیˈ روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه شب های روشن با هدف قدردانی از هنرمندان استان ایلام در حوزه های مختلف هنری برگزار می شود و این هفته به نکوداشت ˈمهدی نورمحمدیˈ شاخص استان و کارگردان مستند در پناه بلوط اختصاص دارد.
وی افزود: در پناه بلوط یکی از فیلم های مستند حیات وحش ایران و غرب کشور است که به مدت 60 دقیقه مخاطب را با زیبایی ها و چالش های زندگی سنجاب ایرانی در طبیعت بکر ایلام و جنگل های زیبای بلوط غرب کشور درگیر می کند.
وی ادامه داد: پیش تولید این مستند از سال 1389 توسط مهدی نورمحمدی شروع و در پایان سال 1391 نسخه ابتدایی این فیلم و رفتارهای سنجاب ایرانی برای بازبینی ورفع نواقص، آماده نمایش شد.
صفربیگی بیان کرد: گروه مستند ساز فیلمبرداری از صحنه های تولد، شیردادن و مراقبت سنجاب مادر از بچه را برای نخستین بار ثبت و به این فیلم اضافه کردند.
وی یادآورشد: مستند در پناه بلوط با به تصویرکشیدن زندگی سنجاب ایرانی و چالش های فراروی این جونده کوچک در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری و در هفتمین جشنواره سینما حقیقت نیز جایزه بهترین فیلم مستند بلند و بهترین تدوین این دوره را کسب کند.
دبیر برنامه شب های روشن گفت: شب های روشن به منظور بزرگداشت معنوی هنرمندان فاخر استان در رشته های مختلف عکاسی، تجسمی، فیلمسازی، بازیگری، شعر، موسیقی و نویسندگی از 27 بهمن سال جاری برای نخستین بار برگزار شد و هر هفته به تجزیه و تحلیل آثار یکی از هنرمندان استان ایلام می پردازد.
وی کمک به ارتقاء هنر و فرهنگ استان ، ایجاد فضای دوستی و صیمیت ، معرفی هرچه بیشتر هنرمندان شاخص استان در بین قشرهای مختلف جامعه را از جمله اهداف این برنامه برشمرد.
صفربیگی افزود: رواج سنت حق شناسی و قدردانی معنوی و معرفی هنرمندان توانای استان ایلام به عنوان الگوهای برتربه جوانان علاقه مند از دیگر شاخصه های سلسله برنامه های شب های روشن است.
وی تاکید کرد: در این مجموعه برنامه از نظر و دیدگاه کارشناسان ، منتقدان و صاحب نظران خود استان ایلام استفاده می شود.
وی تاکید کرد: نخستین برنامه از شب های روشن به نکوداشت ˈبهروز سپید نامهˈ شاعر و نویسنده ایلامی و آثار وی اختصاص داشت و هفته آینده نیز از ˈ علی دوست فلاحتی ˈ نوازنده برجسته ساز دوزله استان تقدیر می شود.
شب های روشن هر یکشنبه ساعت 20 در سالن اجتماعات حوزه هنری ایلام برگزار می شود. ک/3
540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن