تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی در سنندج گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی در سنندج گشایش یافت سنندج- ایرنا- ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی در بردارنده آثار منتخب کشوری روز یکشنبه در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج گشایش یافت.


این نمایشگاه در بردارنده 42 اثر از آثار منتخب ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی است که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر دایر شده و تا پنجم اسفند پذیرای بازدید علاقمندان است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی این نمایشگاه در استان های سراسر کشور گفت: در این نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان کشوری در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، گرافیک، طراحی، کاریکاتور و عکاسی به معرض دید گذاشته شده است.
جلال قلعه شاخانی، ارج نهادن به هنر معنوی، شناسایی هنرمندان، نظریه ها و ارزش های هنر متعالی انقلاب اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و انتقال پیام هنرمندان را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
وی اظهار کرد: همچنین ارتقای ارتباط میان هنرمندان معاصر ایران و جهان به ویژه هنرمندان جهان اسلام و دستیابی و معرفی آخرین دستاوردهای هنرهای تجسمی معاصر از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: در حاشیه این نمایشگاه نیز نمایشگاه کتاب در موضوعات مختلف و عمومی از انتشارات هژار استان کردستان برای بازدید علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی دایر شده است.
ششمین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی از امروز تا پنجم اسفند در نگارخانه ارشاد سنندج دایر و در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه مندان است.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن