تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل جدید هنرهای نمایشی از وزیر ارشاد حکم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مدیرکل جدید هنرهای نمایشی از وزیر ارشاد حکم گرفت

مدیرکل جدید هنرهای نمایشی از وزیر ارشاد حکم گرفت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حسین طاهری را به سمت مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، در حکم علی جنتی آمده است:

نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی در مدیریت فرهنگی، بنا بر پیشنهاد معاون امور هنری، به موجب این حکم به سمت مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تخصص و توان کارشناسی هنرمندان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه مدیریتی خود، برای ارتقای کیفی تئاتر، حل مسائل و مشکلات تئاتر استان‌ها، فعال‌سازی توان بالقوه نمایش کشور، توسعه حمایت‌های مادی و معنوی از این هنر بنیادی و گسترش فضاهای کالبدی و فیزیکی متناسب با هنر نمیش، با رعایت قانون‌مداری و اعتدال‌گرایی، گام‌های مفید و موثری بردارید.

حسین طاهری، مدرک کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد پژوهش هنر دارد و از دهه 60 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان مدیر و مشاور فعالیت کرده است. وی که تهیه‌کننده ارشد تلویزیون است، پیش از این مدیرکل پخش شبکه جهانی جام جم، مدیر گروه فرهنگ و دانش شبکه اول سیما، مدیر روابط عمومی انتشارات سروش، مشاور و عضو شورای فیلم‌نامه سیمافیلم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل موسسه فیلم‌سازی زلال‌فیلم، مدیر شبکه جهانی جام جم 2، مدیرکل پخش شبکه اول سیما، مدیر گروه فرهنگ و دانش شبکه سوم سیما، مدیر گروه معارف و مناسبت‌های شبکه اول سیما، تهیه‌کننده مجموعه فاخر "مستند ایران" و مجموعه‌های‌ مستند "ایرانیان مقیم آمریکا"، "ایرانیان مقیم کانادا"، "ایرانیان مقیم آلمان"، "ایرانیان مقیم فرانسه"، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی سوداگر و فیلم‌های تلویزیونی بهشت موازی، پسر ایران، فولاد سرد، بازجویی در کافه تهران، گنج خانه سفید، بلور باران و مانگرو بوده است. طاهری که عضو اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران نیز هست، سرمایه‌گذاری و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی آلزایمر (1389) و کیفر (1388) را هم در کارنامه دارد.






1392/10/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن