تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدبیر وتخصص از نظر اسلام دوشاخص مهم در انجام امور محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تدبیر وتخصص از نظر اسلام دوشاخص مهم در انجام امور محسوب می شود یاسوج - ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تدبیر، تخصص و تعهد از نظر دین مبین اسلام جزو شاخص های مهم برای انجام هرکاری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جعفر مرتضویان روز چهارشنبه در نشست عقیدتی و فرهنگی مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد افزود: اولویت بندی در کارها و نگاه کارشناسی به امور از جمله تاکیدات دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) بوده است.
وی اظهار کرد: عهده دار شدن مسوولیت و خدمت رسانی به مردم در دین اسلام عبادتی بزرگ محسوب می شود.
مرتضویان دوران مدیریت در اسلام را فرصت خدمتگزاری به مردم و کمک به عمران و آبادنی جامعه اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت: این وظیفه سنگین و خطیر نصیب هر کسی نمی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به وجود انواع فقر در یک جامعه ، افزود: بی دینی و بی ایمانی بدترین جلوه های فقر از نظر اسلام است.
وی خدمتگزاری صادقانه و بی منت و رضایت مندی مردم را از جمله کارکردهای مهم یک مدیر در جامعه اسلامی دانست و یادآور شد: شان و عزت مردم در هنگام ارایه خدمت نباید دچار خدشه شود.
مرتضویان با اشاره به موضوع رعایت منشور حقوق شهروندی و تاکید دولت و شخص رییس جمهور در این راستا ، اظهار کرد: این مهم باید به عنوان یک اصل مهم اخلاقی ، شرعی و قانونی به دستگاه های مختلف اجرایی تعمیم و شرایط اجرایی آن به طور شفاف برای مدیر هر دستگاه تبیین شود.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن