تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802799101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردی که به شکار جوانان می‌رفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جنایتکاران مشهور جهان
مردی که به شکار جوانان می‌رفت
«جفری دامر» یکی از قاتلان سریالی پرآوازه در امریکاست که شهرت جهانی یافته بود. او جزو آدمکش‌های زنجیره‌ای است که بیشتر جنایت‌های خود را تحت تأثیر مصرف بیش از حد الکل انجام می‌داد و جنایت‌های هولناکی در پرونده او ثبت شده است.


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «جفری دامر» یکی از قاتلان سریالی پرآوازه در امریکاست که شهرت جهانی یافته  بود. او جزو آدمکش‌های زنجیره‌ای است که بیشتر جنایت‌های خود را  تحت تأثیر مصرف بیش از حد الکل انجام می‌داد و جنایت‌های هولناکی در پرونده او ثبت شده است.

این تبهکار از 18 سالگی به دلیل استفاده بیش از حد از الکل مجبور به جدایی از خانواده‌اش شد، پدرش او را مجبور کرده بود یا باید درس بخواند یا وارد ارتش شود. 34 سال پیش او داوطلب خدمت سربازی شد و دو سال بعد به دلیل مصرف بیش از حد الکل از ارتش اخراج شد.

این قاتل سریالی تمایلات همجنس‌گرایانه‌ای داشت و 25 سال پیش نخستین قربانی خود را که جوانی 19 ساله به‌نام «استیون هیکس» بود با ضربه‌ای بر سرش به قتل رساند. این قاتل وحشی پس از کشتن این جوان جسدش را درون کیسه‌ای در جنگل‌های اطراف ملک پدری‌اش به خاک سپرد.

به گزارش پلیس، این قاتل یک سال بعد به جنگل برگشت و جسد قربانی را از زیر خاک بیرون کشید.وی در مدت چند سال 17 جوان را به شکل فجیعی به دام انداخته و به قتل رسانده بود. اطلاعات پلیس «اف‌بی‌آی» نشان می‌دهد این قاتل جوان علاقه زیادی به آدمخواری داشته است. او هنگام قتل‌هایش بشدت از خود رفتاری هولناک نشان می‌داد. جفری پس از دستگیری در اعتراف‌هایش عنوان کرده بود با خوردن مقتولان خود به این باور رسیده که آن‌ها در درونش زنده خواهند شد.

جفری این قاتل سریالی به هیولای میلواکی شهرت داشت و روانشناسان و روانپزشکان زندان او را دارای بیماری اختلال شخصیت معرفی کرده‌اند.

جفری سرانجام در حالی که سعی در فریب جوان دیگری داشت به‌وسیله مأموران پلیس بازداشت شد. این جوان توانسته بود از دست قاتل فرار کند و خود را به اداره پلیس برساند.اطلاعات پلیس از زندگی فردی جفری این هیولای بی‌رحم نشان می‌دهد او تا سن شش سالگی پسری شاد بوده که پس از یک عمل جراحی از لحاظ روحی تغییر شخصیت داده است.

وی همچنین به دلیل فرصت شغلی که برای پدرش به‌وجود آمده بود مجبور شد با خانواده‌اش از «آیوا» به «اوهایو» نقل مکان کند و این جابه‌جایی ناامنی روحی او را افزایش داد و به انزوا کشاند و در حالی که همسالانش سرگرم بازی بودند او لاشه‌های حیوانات مرده را جمع‌آوری می‌کرد.

در 14 سالگی جدایی پدر و مادرش به مشکلات روحی‌اش بیشتر دامن زد. او دیگر در دوره دبیرستان به خوبی درس نمی‌خواند و رفته رفته استفاده از الکل تأثیرات بدی در روحیه‌اش باقی می‌گذاشت و او را تبدیل به هیولایی وحشتناک می‌کرد.جفری پس از دستگیری به‌دلیل میزان جنایاتش به حبس ابد محکوم شد و در نهایت در 28 نوامبر 1994 میلادی به‌دست هم‌سلولی خود به قتل رسید.






تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن