تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران و جوانان برتر اردبیل تقدیرشدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزشکاران و جوانان برتر اردبیل تقدیرشدند اردبیل – ایرنا – جمع کثیری از ورزشکاران و جوانان برتر جشنواره حضرت علی اکبر(ع) استان اردبیل شامگاه سه شنبه در مراسمی در سالن اجتماعات فدک این شهر مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار اردبیل در این مراسم با اشاره به پیشینه منطقه گفت : استان اردبیل از گذشته های دور خاستگاه پهلوانان و قهرمانان زیادی بوده است که برای مردم ایران و این استان افتخارهای زیادی را کسب کرده اند.
جواد زنجانی ، افزود : در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این استان ورزشکاران جوان فراوانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به عنوان سرداران اسلام در راه حراست از دین و میهن از خودشان رشادت نشان داده و به خیل شهیدان پیوستند.
وی اظهار کرد : در دوره کنونی نیز ورزشکاران نامی و جوانان نخبه این مرز و بوم در عرصه های کشوری و جهانی باعث سرفرازی ایران اسلامی در دنیا شده اند.
او با اشاره به اینکه توسعه ورزش با ایجاد سلامتی و شادابی در جامعه زمینه موفقیت و دستیابی به پیشرفت های روزافزون را فراهم می کند، ادامه داد : دولت با توجه به اهمیت این موضوع توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی را در میان گروه های سنی گوناگون جامعه در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
فرماندار اردبیل یادآوری کرد : ورزش نه فقط برای جوانان و مردان بلکه باید در میان گروه های سنی گوناگون از کودکان گرفته تا سالخوردگان نهادینه شود و فقط به آقایان اختصاص نیابد و زمینه فعالیت های ورزشی بانوان نیز بیش از پیش فراهم شود.
وی با ابراز امیدواری درباره سپری شدن بعضی تنگناها و مشکل های مالی و اعتباری موجود در کشور در آینده نزدیک خاطر نشان کرد: انتظار می رود که بتوانیم به نیازهای مادی جوانان و ورزشکاران پاسخ مناسب تری بدهیم چراکه یک ورزشکار وقتی تمام وقت و زندگی خود را در این باره صرف می کند نباید دغدغه معاش داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم گفت : جوانان و ورزشکاران ؛ گنجینه های ارزشمند و موتور محرکه هر جامعه محسوب می شوند که در کشورهای پیشرفته از این ظرفیت با برنامه ریزی های مناسب استفاده فراوان برای پیشرفت در عرصه های گوناگون می شود.
احد پازاج افزود : 30 درصد از جمعیت یک میلیون و 225 هزار نفری استان اردبیل را جوانان تشکیل می دهند که باتوجه به شرایط اقلیمی و طبیعی منطقه از استعدادهای زیادی در رشته های گوناگون ورزشی و نیز از هوش فراوانی برای رسیدن به پیشرفت در عرصه های علمی برخوردارند.
وی اظهار کرد : تلاش می شود تا از این ظرفیت در زمینه رسیدن استان اردبیل به جایگاه شایسته خود در عرصه های گوناگون بیش از پیش استفاده شود.
وی همچنین اردبیل را مکان پرورش پهلوانان و قهرمانان زیادی در عرصه های کشوری ؛ آسیایی و جهانی دانست و خاطرنشان کرد که این عزیزان در طول ساهای گذشته افتخارهای فراوانی را برای ایران زمین کسب نموده اند.
وی حمایت از جوانان و ورزشکاران و نیز پیشکسوتان عرصه های گوناگون ورزشی را وظیفه مردم و مسوولان دانست و افزود: نباید اجازه دهیم این عزیزان به فراموشی سپرده شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این مراسم از 151 جوان و ورزشکار برتر در عرصه های پهلوانی و قهرمانی در رقابت های کشور ی ؛ آسیایی ؛ جهانی ؛ المپیک و پارالمپیک وپیش کسوتان و نیز از هشت هیات ورزشی استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و جوایز تقدیر شد.
تقدیر از خانواده های ورزشکاران شهید شاپور برزگر ، ایرج آسمانی ، حسن رجب زاده و سیدحاتمی نیز در برنامه های این مراسم به منظور ارجگذاری به رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گنجانده شده بود.
همچنین از تعدادی فعالان جوان در عرصه رسانه های استان اردبیل در این مراسم با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.
592/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن