تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802788153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ورزش و جوانان بر توجه به اخلاق مداری و خوی جوانمردی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدار گودرزی با ملی پوشان دوومیدانی؛ وزیر ورزش و جوانان بر توجه به اخلاق مداری و خوی جوانمردی تاکید کرد تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان دوومیدانی ایران بر توجه به اخلاق مداری و خوی جوانمردی تاکید کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون دوومیدانی، «محمود گودرزی» عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار با ملی پوشان دوومیدانی اعزامی به رقابت های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا در چین و صحرانوردی قهرمانی آسیا در ژاپن، از آنان به عنوان الگوهای ماندگار ایران اسلامی یاد کرد و افزود: دوومیدانی مادر ورزش هاست که باید با حمایت های مادی و معنوی روبرو شود.
وی با اشاره به اینکه دوومیدانی تمام شاخص های اصلی ورزش از جمله سرعت و قدرت را در بر می گیرد، نقش این رشته ورزشی را بسیار پر اهمیت دانست و گفت: ما در رشته دوومیدانی از تجربه کهنی برخوردار هستیم و کسانی که ما را در ایران در رشد و توسعه این ورزش مهم یاری می کنند از صاحب نامان و قهرمانان اسبق کشورمان هستند.
وی با تاکید بر اصل اخلاق مداری در ورزش کشور ادامه داد: تا به امروز شاهد هیچگونه بی اخلاقی از ورزشکاران دوومیدانی نبوده ایم و این نقطه عطف این رشته ورزشی است. ملی پوشان این رشته، ورزشکارانی خوش خلق و اخلاق مدار هستند و شاید این امر را مدیون مربیان اخلاق مدار و زحمت کش این رشته پر مدال باشیم. به هر روی این مساله باید با توسعه، پیشرفت، برتری و بهبودی همراه شود تا بتوانیم جایگاه های برتر جهان را کسب کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه خطاب به ملی پوشان دوومیدانی گفت: هر یک از شما الگویی برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به شمار می آیید. از شما انتظار می رود مانند سنوات گذشته با اخلاق مداری و خوی جوانمردانه مسیر ورزشی خود را ادامه دهید، زیرا این روند دو نکته مثبت را در خود جای خواهد داد، اول اینکه مبلغان ارزشمندی برای ظهور دیگر جوانان در میدان های ورزشی باشید و در مرحله دوم با حضور جوانان در این عرصه، جامعه را در مسیر اخلاقی یاری خواهید کرد.
وزیر ورزش و جوانان از «تیمور غیاثی» به عنوان یکی از الگوهای ماندگار و با اخلاق جامعه ورزش ایران یاد کرد و افزود: هر کدام از شما می توانید نمادی ماندگار برای میهن اسلامی خویش باشید. نمادها ماندگار هستند. همانطور که پیش از این نیز مردان ورزشی با اخلاق مملکت ما، ماندگار شدند و ماندگار ماندند.
گودرزی افزود: دوومیدانی می تواند درسی باشد برای دیگر ورزش ها تا همه جا از آن به عنوان نمونه یاد کنیم. ورزشکارانی با اخلاق که مجدانه زحمت می کشند و کوچکترین چشم داشتی ندارند. امیدوارم این روند در تمام رشته های ورزشی کشور نهادینه شود.
وی ادامه داد: امروز از نزدیک شاهد زحمات شما بودم که چگونه مانند ارتشی منظم روند تمرینی را پیگیری می کردید. بسیار خوب است که برنامه های تمرینی را به رغم سختی های بسیار پشت سر می گذارید و به امید نتیجه بهتر با مشکلات می جنگید. امیدورم سیر رشد و توسعه با سرعت بیشتری طی شود و بتوانید در میادین بین المللی بدرخشید.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک معلم اعتقاد دارم که باید چند رشته ورزشی اصلی مانند دوومیدانی، ژیمناستیک و شنا را احیاء کرده و از آنها هم در زمینه مادی و هم در زمینه معنوی حمایت کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: به هر ترتیب پیشنهاد می کنم با همین قدرت تمرینات را پیگیری کنید. مشکلاتی هم وجود دارد اما سعی کنید با همت عالی جلو بروید و نگذارید تا مساله ای مانع پیشرفت شما در این رشته پر مدال و با اهمیت شود. افشین داوری هم همیشه مانند متولی دلسوز و کارآمد از شما و دوومیدانی حمایت می کند. پس قدر این فرصت را بدانید و شرایط را پاس بدارید.
ورزشی (1). ** 7537 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن