تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر بهجو - مثلث طلایی تناسب اندام: لیپولیز، لیفت و پروتز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: دکتر شاهين بهجو
دکتر بهجو - مثلث طلایی تناسب اندام: لیپولیز، لیفت و پروتز




طی سال های اخیر دستیابی به اندام متناسب شایع ترین علت مراجعه به کلینیک های جراحی و زیبایی بوده است. داشتن تناسب اندام، گذشته از جنبه زیبایی شناسی تاثیرات مهمی در سلامت عمومی بدن و تنظیم متابولیسم قندها، چربی ها و کاهش مخاطرات قلبی و ...









 دکتر شاهين بهجو ، متخصص جراحی ترمیمی ، پلاستیک و زیبایی



تعیین وقت اینترنتی





      

دکتر شاهين بهجو داراي بوردتخصصي جراحي درباره بازیافت زیبایی و تناسب اندام به شما می گوید:






مثلث طلایی تناسب اندام: لیپولیز، لیفت و پروتز


طی سال های اخیر دستیابی به اندام متناسب شایع ترین علت مراجعه به کلینیک های جراحی و زیبایی بوده است. داشتن تناسب اندام، گذشته از جنبه زیبایی شناسی تاثیرات مهمی در سلامت عمومی بدن و تنظیم متابولیسم قندها، چربی ها و کاهش مخاطرات قلبی و عروقی در برداشته است. معیار اصلی در رویکرد درمان چاقی فراگیر یا موضعی شاخص جرم بدن (BMI) است که از تقسیم وزن بیمار (Kg) بر مجذور قد (متر) به دست می آید. در چاقی موضعی که شایع ترین فرم این اختلال محسوب می شود BMI در محدوده زیر 30 قرار داشته اما تجمع نا به جای چربی در مناطقی چون شکم، پهلو، پایین تنه و ... منجر به بروز معضلی موسوم به سلولیت یا لیپودیستروفی می شود. مطالعات بالینی متعدد نشان داده اند که ورزش و رژیم غذایی تاثیر محدودی بر کنترل سلولیت ها داشته و درمان این عارضه نیازمند اقدامات درمانی منسجم تر و تهاجمی تری است که در اصطلاح پزشکی به پیکرتراشی یا Body contouring موسوم است. این مقاله اشاره ای به کلیات روش های جراحی و غیرجراحی بادی کانتورینگ دارد.






• لیپولیز با پرتولیزر
فناوری لیپولیز (برداشت چربی) به وسیله اشعه لیزر طی دهه اخیر تحول شگرفی در درمان چاقی موضعی و فراگیر به وجود آورده است. لیزر لیپولیز قادر است طی یک جلسه حجم های بالای چربی (بالغ بر 12-10 لیتر) را از نواحی مختلف بدن خارج کند. این روش که معمولا به صورت سرپایی و با بی حسی انجام می شود برخلاف روش سنتی لیپوساکشن نه تنها موجب شل شدن و افتادگی پوست نمی شود بلکه به دلیل تحریک کلاژن سازی در بافت پوست نوعی لیفت غیرجراحی نیز به صورت همزمان انجام می دهد. در لیزر لیپولیز نیازی به برش جراحی و بخیه نیست و ردی برجا نمی گذارد. ایمنی انجام لیپولیز در نواحی مختلف بدن مانند غبغب، صورت، بازو، بالاتنه، شکم و پهلو، بالای پا و ساق در سنین مختلف به اثبات رسیده است. در این بررسی ها هیچ گونه عارضه قلبی – عروقی یا افزایش خطر بروز آمبولی چربی گزارش نشده است. فناوری لیزر لیپولیز توسط سازمان FDA آمریکا، استاندارد اروپا (CE) و وزارت بهداشت ایران مورد تایید قرار گرفته است.
هدیه ویژه نوروزی: همراه با هر عمل بادی کانتور تا پایان فروردین 91 یک نوبت تزریق چربی بوتاکس یا PRP هدیه بگیرید.

• لیفت به روش جراحی
در مواردی که به دنبال نوسانات زیاد وزن، بارداری یا سنین بالاتر، پوست بدن نیز دچار شلی و افتادگی بیش از حد شده باشد علاوه بر خارج ساختن چربی، کشیدن پوست اضافی نیز صرورت می یابد که در نواحی مختلف بدن به اسامی متفاوتی موسوم است:
    لیفت شکم و پهلو (آبدومینوپلاستی یا Tummy tuck): ضمن اصلاح چاقی و افتادگی ناحیه شکم و پهلو، ترک های پوستی، فتق ها و بسیاری از خطوط بخیه قبلی در ناحیه شکم را از بین می برد. این عمل معمولا با بی هوشی عمومی و یک شب بستری در کلینیک انجام می شود.
    لیفت بالاتنه (ماموپلاستی یا ماموپکسی): به عمل برداشت نسج اضافی یا بالا کشیدن بالاتنه اتلاق می شود که معمولا به صورت سرپایی و با بی هوشی عمومی انجام می شود. در صورت نیاز به افزایش حجم بالاتنه می توان از پروتزها در سایزها و ابعاد مختلف استفاده کرد.
    لیفت صورت و گردن (face lift)، لیفت پلک و ابروها (مانکن لیفت): برای اصلاح افتادگی صورت و گردن، رفع خطوط عمیق چهره در ناحیه خط خنده (نازولبیال) و اطراف چانه یا بالا کشیدن پلک و ابرو انجام شده و معمولا با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی امکان پذیر است.



• ایمپلنت یا پروتزگذاری
تحلیل رفتن نسج چربی در نواحی مختلف بدن ممکن است به دلیل عوامل ژنتیک یا نوسانات وزن یا به دنبال شیردهی ایجاد شود. پروتز یا ایمپلنت وسیله ای است که با ماندگاری دائمی موجب حجم دهی به نواحی مختلف بدن از جمله گونه ها، چانه، بالاتنه یا پایین تنه می شود. این وسیله که عموما از جنس سیلیکون ساخته می شود هیچ گونه واکنش نامطلوبی با بافت های بدن ندارد. هر چند عمل جراحی تعبیه پروتز قدمتی 50 ساله دارد اما طی دهه اخیر و با تایید ایمنی ژل سیلیکون توسط سازمان FDA آمریکا، پروتزهای نسل جدید با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده و اکنون به یکی از رایج ترین اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی تبدیل شده است. جراحی تعبیه پروتز معمولا به صورت سرپایی انجام شده و نیازی به اقامت یا بستری در بیمارستان ندارد. مطالعات بالینی متعدد، ایمنی درازمدت پروتزها را تایید کرده اند و هیچ گونه مشکلی در بارداری و شیردهی در آینده ایجاد نمی کنند.






• تزریق چربی، پلاسما (PRP) و فیلر
بافت چربی به دلیل داشتن سلول های زنده و فاکتورهای رشد فراون امروزه به عنوان اکسیر جوانی شناخته شده است. پلاسما یا بخش مایع خون نیز علاوه بر این ویژگی ها، واجد عناصری موسوم به پلاکت است که نقش مهمی در تولید فاکتورهای رشد سلولی بر عهده دارد. امروزه تزریق چربی و پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) کاربرد وسیعی در حجم دهی و جوان سازی در نواحی مختلف صورت و اصلاح چین های عمیق چهره، پر کردن گودی زیر چشم و حتی تقویت و رشد مجدد موها پیدا کرده است.









برای کسب اطلاعات بیشتر حتما از سایت  www.drbehjoo.ir  دیدن فرمائید
دکتر شاهين بهجو ، متخصص جراحی


دارای بورد تخصصی جراحی ترمیمی ، پلاستیک و زیبایی
ش.پ 60488 / ش.م 120/15

عضو جامعه جراحان ایران   ::  عضو جامعه جراحان ISS


تعیین وقت اینترنتی




مطب مرکزی: سعادت آباد ، بین سرو و بوستان ، شماره 104 مجتمع نگار ، طبقه 4 ، واحد 75

تلفن: 22147216



مطب2: میدان تجریش، مرکز تجاری تندیس، طبقه اول اداری، واحد 212 شرقی

تلفن:  22147217- 22747894- 22747894 - 22700993


تلفن همراه: 09122958078












تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن