تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبوس دریایی، از آستارا تا مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اتوبوس دریایی، از آستارا تا مازندران




نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه برای مسیر ساحلی از آستارا تا مازندران مسیر جاده‌ای تعریف شده است اما چون فضایی وجود ندارد، مقرر شد اتوبوس عادی دریایی و مسافرتی راه اندازی شود تا بتوانیم از فضای دریا جهت حمل و نقل مسافران استفاده کنیم.





خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه برای مسیر ساحلی از آستارا تا مازندران مسیر جاده‌ای تعریف شده است اما چون فضایی وجود ندارد، مقرر شد اتوبوس عادی دریایی و مسافرتی راه اندازی شود تا بتوانیم از فضای دریا جهت حمل و نقل مسافران استفاده کنیم.

احمدعلی مقیمی با اشاره به قدمت طرح سد گلورد از سال 45 اظهارداشت: امسال بدنه سد گلورد به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه روکش سد گلورد نیازمند قالب گیری و ابزار است گفت: با توجه به اینکه در شرایط تحریم هستیم کارهای مقدماتی آن انجام شده و تا خرداد ماه سال آینده عملیاتی می شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه فاز اول سد گلورد سال آینده آبگیری می شود، افزود: 100 میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق مشارکت درنظرگرفته شده است.

مقیمی تصریح کرد: آبگیری سد گلورد آرزوی چندین ساله مردم شرق مازندران است که با محقق شدن آن در صورت تامین بودجه و اعتبار مورد نیاز بسیاری از مشکلات آب رسانی به مناطق کشاورزی شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه برطرف می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکل اصلی کارخانه چیت سازی بهشهر اظهارداشت: در تلاش هستیم با فروش زمین‌های متعلق به این کارخانه بدهی ها را پرداخت کنیم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت بدهی کارگران کارخانه چیت سازی اولویت اصلی است، گفت: تقریباً کارهای پرداخت مطالبات کارگران انجام شده و تا پایان امسال مطالبات کارگران که سال ها در نوبت هستند، پرداخت خواهد شد.

مقیمی با اشاره به تنظیم نامه ای در خصوص حریم راه ها توسط مجمع نمایندگان مازندران، گیلان و گلستان در دولت قبلی تصریح کرد: با توجه به اینکه حریم راه های شمالی بر خلاف استان های کویری است و در حوزه راه های شمالی با مشکلات کم بودن حریم راه ها مواجه هستیم50 متر حریم برای بزرگراه‌ها و 15 متر برای حریم راه آهن شمالی درنظرگرفته شده است.

وی افزود: همچنین برخی از حریم راه ها به منازل مسکونی مردم نفوذ پیدا کرده است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اعتبار جهت جلوگیری از تصادفات دلخراش در حوزه های ریلی راه آهن در سال 93 گفت: حوزه ریلی قادر است با قیمت مناسب‌تر و امنیت بهتر مسافران قابل توجهی را جابجا کند که از این لحاظ حائز اهمیت است.

مقیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای مسیر ساحلی از آستارا تا مازندران مسیر جاده ای تعریف شده است اما چون فضایی وجود ندارد مقرر شد اتوبوس عادی دریایی و مسافرتی راه اندازی شود تا بتوانیم از فضای دریا جهت حمل و نقل مسافران استفاده کنیم.







تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن