تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان اجازه ندهند، غرب عزت ايران اسلامي را به بازي بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مسئولان اجازه ندهند، غرب عزت ايران اسلامي را به بازي بگيرد
نماينده مردم تهران درباره ديدار نمايندگان اتحاديه اروپا با برخي فتنه‌گران داخلي گفت: مسئولان نظام جمهوي اسلامي بايد در مقابل اين قبيل اقدامات قد علم كنند و اجازه ندهند غرب، عزت ايران اسلامي را به بازي بگيرند.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مهدي كوچك‌زاده نماينده مردم تهران در نطق ميان دستور امروز (سه‌شنبه، 3 دي) خود در جلسه علني مجلس شوراي اسلبامي با گلايه از صحبت‌هاي توهين آميز سران كاخ سفيد و اتحاديه اروپا اظهار كرد : حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني به عنوان رياست جمهوري ايران اسلامي بايد مطابق صحبت‌هاي پيشين خود پاسخ قاطعي به اين بي‌احترامي‌‌ها بدهد.

وي در ادامه در خصوص ديدار نمايندگان اتحاديه اروپا با سران داخلي فتنه ضمن خائن خواندن آنان بيان كرد: مسئولان نظام جمهوي اسلامي بايد در مقابل اين قبيل اقدامات قد علم كنند و اجازه ندهند غرب، عزت ايران اسلامي را به بازي بگيرند.

نماينده مردم تهران در بهارستان با اشاره به وظايف وزير امور خارجه افزود: رياست جمهوري ايران اسلامي بايد به كار وزراي كابينه خود رسيدگي كند چرا كه به نظر مي‌رسد وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران كه به عنوان شاه‌ كليد دكتر روحاني شناخته مي‌شود، قادر به حفظ اقتدار ملت ايران در مقابل غربيان نيست.

كوچك‌زاده در ادامه اوباما را كودن مورد خطاب قرار داد و يادآور شد : بنيان گذار انقلاب اسلامي رابطه با آمريكا را باعث از بين رفتن اقتدار نظام مي‌دانستند و به مسئولان توصيه مي‌كردند كه در مقابل غرب، ذره‌اي از حقوق ملت ايران عقب نشيني نكنند.

وي در خاتمه از مسئولان خواست كه مقابل هرزه نويسان عليه نظام بايستند و افزود : در شرايط كنوني ايجاد هرگونه تشنج براي نظام اسلامي به منزله سم است و بنابراين مسئولان بايد به بهترين نحو ممكن مقابل اين افراد بايستند چرا كه ممكن است آنان خدايي ناكرده مقدمات آشوب را فراهم كنند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن