تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي:۹ دي روز محاكمه سران فتنه است/ اتحاديه اروپا در جايگاهي نيست كه ايران را به سخره بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي:۹ دي روز محاكمه سران فتنه است/ اتحاديه اروپا در جايگاهي نيست كه ايران را به سخره بگيرد
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ سيل جمعيت ۹ دي ظلم و ستم فتنه سبز و سران اين جريان را شست و برد و آنان را به زباله‌دان تاريخ تحويل داد چرا كه آنها را اسرائيل و رجوي حمايت مي‌كرده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، حميد رسايي در يادواره شهداي بصيرت (۹دي ۸۸) در مسجد وليعصر مشهد افزود: عده‌اي اكنون ناراحت و عصباني هستند كه ما براي بزرگداشت شهدا و روز ۹ دي مراسم مي‌گيريم و اتفاقات عاشوراي ۴ سال پيش را كه سبب رفوزه شدن آنها گرديد دوباره بازخواني مي‌كنيم.

وي تصريح كرد: ۹ دي روزي است كه مردم ايران با حضور ميليوني خود با ولايت مطلقه فقيه در خيابان‌هاي ايران تجديد بعيت كردند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: شب عاشوراي سال ۸۸ تعدادي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي مردم را دعوت به شورش در خيابان‌ها كردند و رئوس فتنه در جماران در سخنراني خطاب به طرفداران خود مردم را دعوت به اغتشاش خياباني كردند و اين در حالي بود كه دختران يك آقازاده نيز در آنجا بودند.

رسايي خاطرنشان كرد: كساني كه در ۹ دي ۸۸ در خيابان‌ها اغتشاش كردند، بهايي، منافق، ضد انقلاب و دشمن ولايت فقيه بودند و آنها موافق جمهوري اسلامي ايران نبودند. سران فتنه وقتي نتيجه انتخابات را دلخواه خود نديدند بهانه تقلب را به ميان آوردند و به معناي واقعي كودتاي خياباني راه انداختند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: بعضي‌ها مي‌گفتند مناظره‌هاي انتخاباتي سال ۸۸ اغتشاشات خياباني را سبب شد ولي آن مناظره‌ها در ۱۴ خرداد اتفاق افتاد و ربطي به اغتشاشات فتنه سبز نداشت.

رسايي خاطرنشان كرد: در راهپيمايي ۲۵ خرداد حزب سبز با لباس مبدل حضور پيدا كردند و به صورت ميداني در كل جمعيت ۷۰ هزار نفري حضور پيدا كردند و به عينه ديدم كه راهبران اين تجمع تقاضا داشتند كه در خيابان‌ها بمانيد و دوباره به تجمع رجوع كنيد.

وي افزود: در نماز جمعه آن سال رهبر معظم انقلاب فرمودند كه ۳۱ سال است اين انقلاب در حال برگزاري انتخابات بوده است و معترضين به اين انتخابات مي‌توانند از طريق قانون دنبال احقاق حق خود باشند.

رسايي گفت: بعد از جلسه رهبر معظم انقلاب با رؤساي ستادهاي انتخاباتي نامزدهاي سال ۸۸ عده‌اي به ارائه بيانيه كردند و بعد از آن مسعود رجوي ملعون، خوانندگان مبتذل ضدانقلاب و رقاصه‌ها از آنها اعلام حمايت كردند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: راديو و تلويزيون اسرائيل و آمريكا از آن حزب گستاخ حمايت كرد ولي مشخص شد كه شعار آنها كه خط امام را فرياد مي‌زدند دروغ بوده بلكه آنها به دنبال قدرت‌نمايي و اهداف شخصي بودند.

وي اذعان داشت: بزرگترين ظلم فتنه ۸۸ اين بود كه دشمنان انقلاب و اسلام بعد از اين واقعه جسورتر و پروتر شدند و ابراز كردند كه با اصل ولايت فقيه در صدر اسلام مشكل دارند.

رسايي خاطرنشان كرد: آقاي هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه معروف سال ۸۸ قرار بود حضور پيدا كند ولي اين بار رسانه‌هاي بيگانه از مردم جهت حضور در اين نماز جمعه دعوت كردند. بايد در اين نقطه زماني مردم هوشيار بوده و اين موضوع را واشكافي مي‌كردند چرا كه رسانه‌هاي بيگانه نماز جمعه را هيچگاه خوب نمي‌دانستند در آن نماز جمعه عده‌اي به كف زدن و سوت زدن پرداختند و اصلاً نماز نخواندند و حرمت شكستند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌الان نماز جمعه در شبكه بي‌بي‌سي و وي‌او‌اي بسيار زياد تكريم شد و هر ساله آن را بازپخش مي‌كنند و مي‌توان گفت آن نماز جمعه همانند مسجد ضرار بود.

وي خاطرنشان كرد: در ماه رمضان عده‌اي در خيابان‌ها ريختند و در يك دست سيگار و در دست ديگر آب معدني داشتند و شعار نه غزه نه لبنان سر مي‌دادند كه اين سبب مشخص شدن مأموريت و هويت آنان در نزد مردم شد تا عده‌اي از اين جمعيت ريزش كنند.

رسايي ادامه داد: در دانشگاه تهران روز ۱۶ آذر آن سال عكس امام (ره) را آتش زدند و صداوسيما آن را نشان داد كه البته پخش آن سيماي ملي بسيار خوب بود چرا كه عده‌اي از نيت اين افراد باخبر شدند و ريزش آنها ادامه پيدا كرد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: در روز عاشوراي سال ۸۸ از آن طيف حزب سبز فقط زباله‌ها ماندند تا دست به حرمت‌شكني بزنند كه اين نيز سبب حمايت ميرحسين موسوي شود و همان ۵ هزار نفر اگر بسيجي يا فردي مذهبي در خيابان مي‌ديدند او را اذيت مي‌كردند و آبروي او را مي‌بردند.

وي ادامه داد: نتيجه اين موضوعات اين شد تا حضور ميليوني مردم در ۹دي در سراسر كشور با رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت كنند و جمعي از گمراهان به آغوش ملت بازگردند ولي باز هم رؤساي فتنه حاضر به عذرخواهي نشدند و عده‌اي نيز سكوت كرده و دو پهلو صحبت كردند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در فيلم تبليغاتي آقاي روحاني از زماني كه وي دبير شوراي امنيت ملي بود و مورد تعريف رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود استفاده شده بود كه اين نيز در اخذ رأي مردم بسيار مؤثر بود ولي اكنون در سياست خارجي آقاي روحاني بسيار انتقاد داريم و افرادي كه در فتنه ۸۸ نيز نقش داشتند را لايق حضور در مناصب دولتي نمي‌دانيم.

رسايي اذعان داشت: روحاني با ۰.۷ درصد رأي بيشتر رئيس جمهور ايران شد ولي به او گفتم كه اكنون خيابان‌ها آرام است، بانك‌ها آتش نگرفته و چادر از سر زنان محجبه كشيده نشده است. يعني اين پذيرش و رفعت اسلامي مردم را شامل شده است ولي احمدي‌نژاد كه ۱۵ درصد رأي بيشتر داشت هزاران حرف و حديث و فتنه برايش به وجود آوردند.

وي گفت: براي ۹ دي هر سال بايد مراسم گرفت تا ديگر از اتفاق‌هاي ۹ دي ۸۸ نيفتد چرا كه ۲۵ شهيد داده‌ايم و عمده آنها با گلوله‌اي شهيد شده بودند اصلاً اين نوع گلوله در اختيار نيروهاي نظامي ايران نبوده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تكريم خانواده‌هاي شهداي فتنه افزود: به آقاي روحاني پيشنهاد مي‌كنم در اين هفته به ديدار خانواده شهداي ۸ ماه دفاع مقدس برود و به ديدار خانواده‌هاي سربازان كتك خورده نيروي انتظامي در سال ۸۸ برود.

رسايي ادامه داد: ما در سال ۸۸ انواع سبز‌ها را مشاهده كرديم سبز مقدس، محترم، معترض و منحرف بودند كه عمده‌ خرابكاري‌ها و اغتشاشات در اين سال به عهده سبز‌هاي منحرف بود كه سبب ايجاد فتنه ۸۸ شد.

وي با اشاره به روز محاكمه سران فتنه با عنوان ۹ دي افزود: اكنون زندگي اين دو نفر شبيه به زندگي سلمان رشدي شده است و مردم از اصلاح‌طلبان و اين دسته از افراد زده شده‌اند به گونه‌اي كه عارف به دليل بدبيني مردم نسبت به اصلاح‌طلبان در سال جاري عقب‌نشيني كرد و از حضور در ادامه انتخابات انصراف داد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني در فتنه سال ۸۸ بزرگترين اشتباهات عمرشان را مرتكب شدند و پسر وي مهدي هاشمي نيز بايد براي اعمال خود در اين سال محاكمه قضايي شود.

رسايي گفت: سياست اتحاديه اروپا در حضور اخير خود در ايران و ديدار آنها با فتنه‌گران در سفارت يونان، سياست تحقير ايران بوده و آنها غلط مي‌كنند كه بخواهند در ايران حضور پيدا كنند و ايران و ايراني را به سخره بگيرند چرا كه آنها در حد ما نيست.

وي در پايان گفت: وزارت اطلاعات، وزارت خارجه و نمايندگاني كه اتحاديه اروپا را به ايران دعوت كرده بودند مقصر ديدار آنها با فتنه‌گران هستند و اين موضوع را نيز به رئيس مجلس شوراي اسلامي انتقال دادم تا در مورد آن تصميم‌گيري كنند.

انتهاي پيام/2202

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن