تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با صدور پيامينماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي از تلاش مسئولان ارشد ايلام تقدير كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با صدور پيامينماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي از تلاش مسئولان ارشد ايلام تقدير كرد
نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي با صدور پيامي از تلاش مسئولان ارشد ايلام تقدير كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، عمران علي محمدي نماينده مردم ايلام، ايوان، مهران، سيروان، چرداول و ملكشاه در مجلس شوراي اسلامي از تلاش و جديت محمد رضا مرواريد استاندار ايلام، حسين كلانتري معاون سياسي امنيتي و حجت‌الله نصيري‌پور فرماندار مهران براي ارائه خدمات مناسب به زوار اباعبداله الحسين (ع) تقدير كرد.

عمران علي محمدي ضمن تقدير از تلاش‌هاي مردم خوب مهران و همكاري مجموعه نيروهاي استانداري و فرمانداري و ساير دواير دولتي خاطر نشان كرد: به فضل قوه الهي و تلاش مسئولين و همكاري مردم و با كمترين امكانات، خدمات در خور شان و منزلت زوار ارائه شد كه موجب خرسندي مسئولين و مردم شد.

در بخشي ديگري از متن تقدير و سپاس نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي آمده ‌است: با توجه به تردد زوار حرم مطهر ابا عبدالله الحسين(ع) كه قريب 200 هزار نفر با تلاش و جديت دست‌اندركاران مرز مهران و مسئولين براي شركت در مراسم اربعين حسيني به كشور عراق سفر كرده‌اند كه الحمدالله با تدبير استاندار ايلام، تلاش معاون سياسي امنيتي و فرماندار مهران و همكاران مجموعه استانداري و مردم خوب شهرستان مهران، اين مهم آبرومندانه و با امكانات كم و محدود استان و شهرستان مهران صورت گرفته است، برخود لازم مي‌دانم از تلاش‌ها و جديت‌ها مردم مومن و متدين مهران،كمال تقدير و تشكر را داشته باشم.

انتهاي پيام/2246/ك

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن