تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بابانوئل هم با تروريست‌ها مي‌جنگد/تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: بابانوئل هم با تروريست‌ها مي‌جنگد/تصاوير
شبكه‌هاي اجتماعي طي چند روز گذشته از انتشار تصاوير يك بابانوئل سوري كه در حال مبارزه با گروه‌هاي تروريستي بوده است، خبر دادند.
تسنيم: گذشت 3 سال از آغاز درگيري‌ها در سوريه و ورود گروه‌هاي تكفيري و سلفي مانند داعش باعث شد تا مردم در شهرهاي مختلف سوريه به تشكيل بسيج مسلح و دفاع از محلات و خانه‌هاي خود بپردازند. در اين ميان مسيحيان هم براي دفاع از خود دست به سلاح بردند.

آنان پس از يورش جبهه النصره به روستاي تاريخي و مسيحي نشين معلولا و قتل‌عام ساكنان آن، همچنين تكرار اين حمله و سرقت 12 راهبه تصميم گرفتند تا سلاح به دست گرفته و براي دفاع از خاك خود وارد ميدان مبارزه عليه گروه‌هاي تكفيري شوند.

اين روزها فرارسيدن زمستان و فصل بارش برف دغدغه اصلي كليه گروه‌هاي درگير در سوريه مي‌باشد كه دولت از اين شرايط بهترين استفاده را كرده و در مقابل گروه‌هاي تروريستي و تكفيري‌ها در تنگنا قرار گرفته‌اند.

مسيحيان سوريه كه بارش برف براي آنان به معني نزديك شدن سال نو ميلادي و جشن‌هاي كريسمس مي‌باشد تصميم گرفتند تا امسال بدون ترك مواضع جنگي و سلاح‌هاي خود به استقبال كريسمس بروند.

امسال نيز بابانوئل همچون سال‌هاي گذشته در مناطق مسيحي‌نشين به راه افتاده و هديه خود را به ساكنان آن تقديم مي‌كند با اين تفاوت كه هديه او امسال مقاومت و آزادي مناطق مسيحي نشين از چنگال گروه‌هاي تروريستي است.

طي روزهاي گذشته برخي صفحات شخصي مسيحيان سوريه در پايگاه‌هاي اجتماعي شاهد انتشار تصاويري از بابانوئل در شهرهاي مسيحي نشين اين كشور است كه گوياي مبارزه بابانوئل با تروريست‌هاي تكفيري است.

لازم به ذكر است كه چندي پيش اسقف لوقا الخوري يكي از مسئولان كليساي انطاكيه از كليه جوانان مسحي سوري كه توانايي جنگيدن را دارند درخواست كرده بود تا سلاح به دست گرفته و از كشور در درجه اول و كليساها كه در معرض هجوم و تخريب از سوي تروريست‌ها قرار دارند در درجه دوم حفاظت كنند.

وي اعلام كرده بود كه بسياري از جوانان مسيحي آمادگي مبارزه داشته و بارها از ما درخواست كرده‌اند كه اقدامات لازم براي جلوگيري از حمله تروريست‌ها به مناطق مسيحي نشين را انجام دهيم.

لوقا الخوري تاكيد كرده بود كه تروريست‌ها قصد دارند تا هويت تاريخي و مسالمت آميز و همچنين آثار تاريخي مسيحيان در سوريه را از بين ببرند.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن