تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داستان يكي از روستاهاي سرسبز ايران در انيميشن «دهكده پرماجرا»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: داستان يكي از روستاهاي سرسبز ايران در انيميشن «دهكده پرماجرا»
مجموعه انيميشن «دهكده پرماجرا» با موضوع داستان‌هايي از روستاهاي ايران براي پخش از شبكه پويا توليد مي‌شود.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مجموعه انيميشن «دهكده پرماجرا» به كارگرداني مرجان كشاني و تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي صبا در 10 قسمت 13 دقيقه‌اي با تكنيك عروسكي تك فرم در مراحل توليد است.

كارگردان انيميشن «دهكده پرماجرا» گفت: «دهكده پرماجرا» داستان يك دهكده سرسبز از روستاهاي ايران است كه 3-4 كودك و يك كدخدا نقش‌هاي اصلي را در آن ايفا مي‌كنند؛ در هر قسمت مشكلي براي بچه‌ها پيش مي‌آيد كه آن را با كدخداي باهوش و دانان مطرح مي‌كنند و او بين آن‌ها داوري مي‌كند.

مرجان كشاني ادامه داد: «دهكده پرماجرا» داستان‌هاي جداگانه‌اي دارد يعني آغاز و پايان هر داستان در داخل همان قسمت ديده مي‌شود. زمينه كلي داستان‌ها هم دوستي بين بچه‌ها، تلاش، آرامش، غني‌سازي كودكان و پرورش تخيل ذهني آن‌هاست. انديشه‌هاي اسلامي هم در داستان‌ها وجود دارد هرچند سعي كرده‌ايم كه بيشتر بر اخلاق و پندهاي اخلاقي تمركز كنيم.

او تاكيد كرد: بر همين اساس، اين كه بچه‌ها بتوانند با يكديگر ارتباط برقرار كنند و مشكلاتشان را حل كنند و با جامعه‌اي كه در آن زندگي مي‌كنند براي ما اهميت زيادي داشته است. بنابراين بيشتر كار ما آموزشي، اخلاقي و البته سرگرمي است چراكه يك انيميشن براي اين‌ كه بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار كند و پيام لازم را به او برساند در ابتدا بايد جنبه سرگرم‌كننده داشته باشد تا بتواند قشر هدف را به خود جلب كند.

اين انيميشن‌ساز با بيان اين‌كه همه قسمت‌هاي «دهكده پرماجرا» پايان خوش دارد، گفت: داستان‌ها به گونه‌اي طراحي شده كه همه كودكان در همه سنين، نژادها و اقوام بتوانند با آن همذات‌پنداري كنند.

اين كارگردان درباره مشخصات فني انيميشن «دهكده پرماجرا» هم توضيح داد: اين كار با تكنيك استاپ موشن توليد مي‌شود و از استانداردهاي ايراني بالاتر است. يعني تمام تلاشمان را مي‌كنيم كه يك كار در حد جهاني باشد و بتوانيم پرچم ايران را بلند كنيم.

انيميشن «دهكده پرماجرا» كاري از شركت پويانمايي صبا است كه در حال‌ حاضر مراحله توليد خود را مي گذراند و به زودي براي پخش آماده مي‌شود.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن