تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802697846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان:ظرفيت‌هاي كردستان نيازهاي مردم را پاسخ مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان:ظرفيت‌هاي كردستان نيازهاي مردم را پاسخ مي‌دهد
فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان ظرفيت‌هاي موجود در استان را جوابگوي نيازهاي مردم در بخش‌هاي مختلف دانست و گفت: در صورت استفاده از اين ظرفيت‌ها مي‌توان مشكلات مردم را برطرف كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، سردار محمدحسين رجبي ظهر امروز در دومين جلسه اقتصاد مقاومتي كه در سالن جلسات سازمان جهاد كشاورزي كردستان برگزار شد اظهار كرد: تقويت نقاط آسيب‌پذير و ايستادگي در برابر فشارها و تحريم‌هاي دشمنان مهم‌ترين هدف و فلسفه اقتصاد مقاومتي است.

وي عملكرد استان در بحث اقتصاد مقاومتي نسبت به ساير استان‌هاي را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: اين مهم در آمار عملكردي سالانه‌اي كه از سوي مسئولان مربوطه در سطح كشور ارائه شد كاملا مشهود است.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان نبود اشتغال‌هاي پايدار و آمار بالاي بيكاران را از مهم‌ترين مشكلات موجود در اين استان دانست و بيان كرد: بسياري از جوانان تحصيل‌كرده و جوياي كار استان به ويژه جوانان روستايي براي پيدا كردن كار و كسب درآمد به شهر هاي بزرگ مهاجرت كرده و اين موضوع مشكل بزرگي براي استان است.

به گفته رجبي، عملكرد ضعيف مسئولان در حوزه اشتغالزايي و ايجاد شغل‌هاي پايدار با وجود ظرفيت‌ها و بسترهاي موجود در استان مهم‌ترين عامل افزايش نرخ بيكاري و مهاجرت جوانان جوياي كار اين استان است.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان ظرفيت‌هاي موجود در استان را جوابگوي نيازهاي مردم در بخش‌هاي مختلف دانست و گفت: در صورت استفاده از اين ظرفيت‌ها مي‌توان مشكلات مردم را برطرف كرد.

رجبي با اشاره به اينكه سپاه استان با استفاده از نيروهاي بومي توانسته امنيت كامل مردمي را در سطح استان برقرار كند، تصريح كرد: سپاه معتقد است در ساير بخش‌ها نيز مي‌توان با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در راستاي رفع مشكلات اقدام كرد.

وي امنيت پايدار مردمي را يكي از راهبردها و مطالبات رهبري در اين استان خواند و افزود: اشتغالزايي يكي از مهم‌ترين مولفه‌هاي تأمين امنيت است.

به گفته فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان، ايجاد اشتغال پايدار براي جوانان موجب ارتقا سطح امنيت و توسعه استان خواهد شد كه اميدواريم طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي بتواند به اين امر كمك كند.

به گفته رجبي، خوشبختانه اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي تا حدود زيادي توانسته زمينه اشتغال‌زايي را براي بسياري از افراد فراهم كند و بايد اين روند با همكاري و تعامل بيش از پيش بانك‌ها، كارگروه‌ها و مسئولين مربوطه تسريع يابد.

وي از شمال عراق نيز به عنوان ظرفيتي مناسب در راستاي توسعه تجارت و كسب درآمد نام برد و بيان داشت: با توجه به اشتياق مردم كردستان عراق براي حضور ايرانيان در بحث تجارت و سرمايه‌گذاري اين مهم ظرفيت ارزشمندي براي ورد به اين حوزه است كه متاسفانه تاكنون از آن به خوبي استفاده نشده است.

به گفته وي، با وجود اشتياقي كه از سوي مردم كردستان عراق وجود دارد متأسفانه استان كردستان در اين زمينه حضوري نامحسوس و كم‌رنگ دارد.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان با بيان اينكه در مورد مرز، گمرك و بازرگاني مشكلاتي وجود دارد تصريح كرد: اميدواريم با رفع اين موانع و آسيب‌ها و بالا رفتن تراز كار استان شاهد حضور پررنگ‌تر استان در اين حوزه باشيم.

انتهاي پيام/79002/ش30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن