تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه كردستان:تعامل با ضدانقلاب توهم دروني افراد سبك مغز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه كردستان:تعامل با ضدانقلاب توهم دروني افراد سبك مغز است
فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان با اشاره به مطلبي كه در ديدار اعضاي ستاد دكتر روحاني با استاندار كردستان در خصوص تعامل با ضدانقلاب مطرح شده بود گفت: افراد سبك مغز چنين سخناني بر زبان مي‌آورند كه در بين مردم جايگاهي ندارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، يكي از اعضاي ستاد دكتر روحاني در كردستان در ديدار استاندار با اعضاي ستادهاي انتخاباتي رئيس جمهوري در استان كردستان گفته بود كه همانگونه كه ايران با آمريكا به عنوان دشمن ما سرميز مذاكره مي‌نشيند ما نيز مي‌توانيم با افرادي كه احساس مي‌كنيم معاند هستند مذاكره كنيم.

سردار محمدحسين رجبي صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبني بر نظر سپاه در خصوص اين مطلب، اظهار كرد: اين حرف هيچ ارزشي ندارد و اين قياس كاملا اشتباه است چرا كه مردم كردستان بصيرت بالايي دارند و چنين مواردي را درك مي‌كنند.

فرمانده قرارگاه استاني شهيد شهرامفر كردستان اضافه كرد: اين حرف به اندازه‌اي سبك است كه كسي به آن اعتنايي نمي‌كند.

سردار رجبي تصريح كرد: افراد سبك مغزي كه اين حرف‌ها را مي‌زنند هيچ جايگاهي ندارند چرا كه افرادي كه از اين نوع صحبت‌ها كرده و مردم را به مشكل انداختند، به خوبي براي مردم شناخته شده هستند و لذا در بين مردم از جايگاه خوبي برخوردار نيستند.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان خاطرنشان كرد: با توجه به تجربيات و اطلاعاتي كه از استاندار محترم كردستان داريم بعيد است در جلسه‌اي كه وي حضور داشته باشد كسي اينچنين حرف بزند و اگر فرض بر اين باشد، قطعا استاندار محترم پاسخ مناسبي به اين موضوع سخيف خواهند داد.

نگاه استاندار جديد كردستان اميدواركننده است

فرمانده سپاه كردستان در ادامه گفت: ما به انتخاب مسئولان كشوري در خصوص انتخاب استاندار كردستان احترام مي‌گذاريم كه به چنين شناختي رسيده‌اند و مصلحت را اينگونه ديده‌اند كه فردي با اين خصوصيات را براي پست استانداري كردستان انتخاب نمايند.

سردار رجبي عنوان كرد: صحبت‌هاي آقاي زاهدي نشان مي‌دهد كه وي به دنبال تشريفات زائد و دست و پاگير نيست و تكريم ارباب رجوع براي وي مهم است.

به گفته وي، همانگونه كه مقام معظم رهبري نظر حمايتي به اين دولت دارند ما نيز با تبعيت از فرمانده معزز خويش آنچه را به عنوان كمك در استان باشد انجام مي‌دهيم.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان افزود: كردستان به لحاظ درآمدي و برخورداري در رده آخرين استان‌هاي كشور قرار دارد لذا هر فردي چه از بيرون و يا داخل استان براي كردستان انتخاب مي‌شد بايد سراپا خدمت براي رفع عقب‌ماندگي و رفع محروميت در استان باشد.

وي گفت: اكنون عرصه براي خدمت آماده است و استاندار نيز با توجه به تجربيات و شناخت وي از آسيب‌هاي كار، اميد است اقدامات توسعه‌اي در استان را شكل دهد.

سردار رجبي در پايان تصريح كرد: ما به عنوان سپاه كردستان ضمن انجام وظيفه ذاتي خود، از ظرفيت‌هاي لازم حسب آنچه پيش‌بيني شده است به توسعه استان كمك خواهيم كرد.

انتهاي پيام/79001/صا30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن