تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802706061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه نينوا گلستان:عاشورا سبب رسوايي فتنه‎گران شد / بايد نگاهمان به مركز فرماندهي دشمن باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه نينوا گلستان:عاشورا سبب رسوايي فتنه‎گران شد / بايد نگاهمان به مركز فرماندهي دشمن باشد
فرمانده سپاه نينوا گلستان با بيان اينكه عاشورا سبب رسوايي فتنه‎گران شد، گفت: در جنگ بايد نگاهمان به مركز فرماندهي دشمن باشد تا زماني كه آن نقطه منهدم نشده نبايد از تلاش دست بكشيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمدحسين بابايي ظهر امروز در حاشيه همايش مجمع بسيج شهرستان گرگان كه در كانون طه اين شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: كساني كه در فتنه 88 با تابلو آمدند از طريق مركز فرماندهي هدايت مي‎شدند و تمام تلاش‎شان اين بود تا نظام اسلامي را سرنگون كنند.

وي با بيان اينكه دنياي كفر هيچگاه از دشمني خويش عليه نظام اسلامي دست‎بردار نيست، تصريح كرد: دشمنان تحمل كشوري كه برخاسته از آرمان‎ها و ارزش‎هاي اسلامي است را ندارند و از ابتداي پيروزي اين انقلاب تاكنون گام به گام با طراحي نقشه‎هايي جلو آمدند و همواره در نقشه‎هايشان شكست خوردند.

فرمانده سپاه نينوا گلستان خاطرنشان كرد: كساني كه در عاشوراي سال 88 حركات ناشايست و شنيع از خود نشان دادند، كف و هورا كشيدند، خيمه‎هاي حسيني را آتش زدند، مرگ بر اصل ولايت فقيه را سر دادند تلاش‎شان فقط براي براندازي نظام بود.

بابايي يادآور شد: زماني كه غبار فتنه به وجود مي‎آيد حتي مرجع تقليد و بزرگان به موقع حرف نمي‎زنند و اكنون بعد از گذشت چند سال مي‎فهمند كه چه اشتباهي مرتكب شدند و برخي هنوز مهر سكوت بر لبانشان است و حاضر نيستند از كرده خود پشيمان شوند.

وي با بيان اينكه فتنه 88 به عنوان يكي از حلقه‎هاي فوكوياما در مركز مطالعات استراتژيك آمريكا طراحي شد، گفت: بر اساس اين طراحي، دشمنان خارجي تصميم گرفتند تا با استفاده از عوامل داخلي درصدد براندازي نظام اسلامي برآيند بنابراين اگر اتفاقي كه در عاشوراي سال 88 افتاد برملا نمي‎شد هدف فتنه‎گران مسير خود را سپري مي‎كرد.

فرمانده سپاه نينوا گلستان با بيان اينكه عاشورا سبب رسوايي فتنه‎گران شد، ادامه داد: در جنگ بايد نگاه‎‎مان به مركز فرماندهي دشمن باشد تا زماني كه آن نقطه منهدم نشده نبايد از تلاش دست بكشيم لذا اينكه مقام معظم رهبري دائما از فتنه سخن مي‎گويند نشان مي‎دهد كه هنوز مركز فرماندهي دشمن فعال است و نبايد غفلت كنيم.

بابايي با تاكيد بر اينكه نبايد بگذاريم سربازان داخلي فتنه‎گران جان دوباره بگيرند، متذكر شد: حماسه 9 دي براي هميشه در تاريخ ماندگار شد و اين حماسه پليدي‎ها را همواره آشكار مي‎كند تا خود را براي خنثي كردن نقشه‎هاي دشمن آماده كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي ايران با تأسي از انقلاب و قيام حسيني در حركت است، افزود: مردم با روحيه حسيني اين انقلاب را به پيروزي رساندند و همان روحيه از ارزش‎هاي نظام، حريم ولايت، ناموس و كيان انقلاب اسلامي دفاع مي‎كنند.

فرمانده سپاه نينوا گلستان با اشاره به اينكه عزت و اقتدار نظام اسلامي در سايه تبعيت مردم بصير و آگاه از فرامين ولايت است، ابراز داشت: اين انقلاب با برخورداري از ولايت توانسته در برهه‎هاي مختلف سربلند و پيروز باشد.

بابايي از بسيجيان به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب اسلامي ياد كرد و بيان داشت: نيروي قدرتمند بسيج در همه صحنه‎ها پيشگام ميدان بوده و نقشه‎هاي دشمن را خنثي كرده است.

انتهاي پيام/83001/صا40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن