تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه نينوا گلستان:بسيجيان براي ساختن جامعه اسلامي نقش‎آفرين باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه نينوا گلستان:بسيجيان براي ساختن جامعه اسلامي نقش‎آفرين باشند
فرمانده سپاه نينوا گلستان نقش بسيج را در حل معضلات جامعه مهم خواند و گفت: بسيجيان بايد براي ساختن جامعه اسلامي نقش‎آفرين باشند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمدحسين بابايي ظهر امروز در همايش مجمع بسيج شهرستان گرگان كه در كانون طه اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: يكي از مهمترين اهداف بسيج در مقطع كنوني ساختن جامعه اسلامي است كه براي رسيدن به اين هدف مهم بايد تلاش مضاعف شود.

وي با بيان اينكه تشكيل انقلاب اسلامي در 22 بهمن سال 1357 محقق شد، تصريح كرد: ساخت نظام اسلامي، ساخت دولت اسلامي و ساخت جامعه اسلامي از گام‎هاي ديگر اهداف انقلاب است.

هنوز با جامعه اسلامي خيلي فاصله داريم

فرمانده سپاه نينوا گلستان با بيان اينكه جامعه اسلامي بايد از همه لحاظ شاخصه‎هاي اسلامي را داشته باشد، افزود: فرهنگ، پوشش، ساختمان‎سازي، ادارات، دولت و ... بايد گوياي اسلامي بودن باشد و عواملي مانند رشوه‎خواري، پارتي‎بازي، وابستگي به اقتصاد خارجي و ... با فرهنگ اسلامي منافات دارد.

بابايي تاكيد كرد: جامعه اسلامي بايد اقتصادش طوري طراحي شده باشد كه دشمن از طريق اين عنصر، كشور را زيرفشار قرار ندهد تا بواسطه آن از آرمان فلسطين دست برداريم، از حمايت سوريه غافل شويم، از مرگ بر آمريكا عقب‎نشيني كنيم.

وي ادامه داد: اينكه يكي از فعالان سياسي اخيرا در گرگان گفته چرا بايد مرگ بر آمريكا و اسرائيل بگوييم نشان مي‎دهد كه هنوز با جامعه اسلامي خيلي فاصله داريم.

فرمانده سپاه نينوا گلستان بيان داشت: اگر به قله جامعه اسلامي رسيديم مي‎توانيم خود را براي تشكيل تمدن بزرگ اسلامي و جهاني‎سازي اسلام و ظهور امام زمان (عج) مهيا كنيم.

بابايي بر ضرورت سبك زندگي اسلامي در جامعه تاكيد كرد و بيان داشت: هدف بسيج براي تشكيل جامعه اسلامي مشخص است لذا بايد دقيقا از آن مسيري حركت كنيم كه شايد دولتمردان آرزوي محقق شدن آن را دارند.

وي با بيان اينكه بسيج از اقشار مختلف متخصصن تشكيل شده است، گفت: همه بسيجيان بايد فارغ از پست و مقام در راستاي حل مشكلات جامعه نقش‎آفرين باشند و اين مجمع فرصتي فراهم مي‎كند تا در سايه هم‎افزايي اين مهم ايجاد شود.

مجمع بسيج بهترين راهبرد براي نمايندگان مجلس و شوراي اسلامي شهر

فرمانده سپاه نينوا گلستان با اشاره به اينكه بسيج بايد در همه صحنه‎ها در ميدان باشد، يادآور شد: بسيج بايد در توليد ثروت و اقتصاد مردمي ورود كند و اين فرهنگ فراگير شود بايد توجه داشته باشيم كه مردمي كردن اقتصاد با شعار محقق نمي‎شود.

بابايي در خصوص كاركرد مجمع بسيج شهرستان گرگان گفت: اقشار مختلف بسيج با معضل‎يابي، ارائه راهكار و عملياتي كردن طرح‎ها درصدد رفع معضلات گام برمي‎دارند و اين مجمع مي‎تواند براي نمايندگان مجلس و شوراي اسلامي شهر گرگان بهترين سيستم باشد.

وي تاكيد كرد: به جاي اينكه دچار درگيري‎هاي سياسي شويم بايد نگاه‎مان به سياست مقام معظم رهبري باشد و بر مبناي آن جامعه را توسعه دهيم.

مشكلات با تلاش كم‎اثر مي‎شود

فرمانده سپاه نينوا گلستان با بيان اينكه براي تحقق جامعه اسلامي مشكلات زيادي بر سر راه وجود دارد، ابراز داشت: براي تحقق چنين جامعه‎اي تحريم، بمباران، ترور، فشار، گرسنگي و ... وجود دارد اما مهم اين است كه با تلاشي كه انجام مي‎دهيم مشكلات كم‎اثر شود.

بابايي بيان داشت: حضرت فاطمه (س) براي حفظ دين سيلي خورد، حضرت خديجه (س) در راه دين در شعب ابيطالب گرسنگي كشيدند لذا در مسير حفظ انقلاب اسلامي بايد مقاومت كرد و اين مقاومت هر روز به شكل جديدي است كه بايد با بصيرت و آگاهي راه را از بيراهه تشخيص داد تا سربلندي نتيجه كارمان شود.

انتهاي پيام/83001/ي40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن