تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802949667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول بسيج سازندگي سپاه بيت‌المقدس كردستان عنوان كردآغاز طرح مطالعاتي محروميت‌زدايي 1700 روستا در كردستان / انتخاب 10 روستا به عنوان پايلوت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول بسيج سازندگي سپاه بيت‌المقدس كردستان عنوان كردآغاز طرح مطالعاتي محروميت‌زدايي 1700 روستا در كردستان / انتخاب 10 روستا به عنوان پايلوت
مسئول بسيج سازندگي سپاه بيت‌المقدس كردستان از آغاز طرح مطالعاتي يك‌هزار و 700 روستا به منظور اجراي طرح‌هاي زودبازده اقتصاد مقاومتي و با هدف محروميت‌زدايي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كامياران، مهران محمدي ظهر امروز در جلسه روند پيشرفت طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اين شهرستان اظهار كرد: طرح مطالعاتي يك‌هزار و 700 روستا به منظور اجراي طرح‌هاي زودبازده اقتصاد مقاومتي و با هدف ريشه‌كن كردن محروميت در روستاهاي استان آغاز شده است.

وي تصريح كرد: در اين طرح سالانه 10 تا 20 روستا به عنوان پايلوت انتخاب شده و طرح‌هاي توليدي و عام‌المنفعه در آنها اجرا مي‌شود.

به گفته مسئول بسيج سازندگي سپاه بيت‌المقدس كردستان، تلاش در راستاي شناسايي و اولويت‌بندي روستاهاي محروم به منظور اجراي پروژه‌هاي زودبازده و عام‌المنفعه مهم‌ترين رسالت بسيج سازندگي در مناطق محروم استان است.

محمدي با اشاره به راه‌اندازي قرارگاه جهاد اقتصادي در استان از سال گذشته، بيان كرد: احياي فرهنگ كار و توليدات روستايي با ايجاد كارگاه در منازل، پيشگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها و تامين امنيت غذايي با استفاده از روستاها به عنوان محور توليد، ايجاد اشتغال و ارائه توليدات بومي در روستاها از مهم‌ترين رسالت‌هاي اين قرارگاه است.

وي خاطرنشان كرد: اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي با اختصاص اعتباري بالغ بر 440 ميليارد ريال با عامليت بانك سپه در استان آغاز شده است و خوشبختانه روند اجراي آن در برخي شهرستان‌ها قابل توجه است.

محمدي با اشاره به تصويب آئين‌نامه اردوهاي هجرت در سال 85 و نهادها و دستگاه‌هاي ذيربط در اين مورد، گفت: اردوهاي طرح هجرت نقطه عطفي شد تا در سال 89 رهبر معظم انقلاب از جوانان شركت‌كننده در اين اردوها به عنوان سفيران سازندگي در تمامي نقاط كشور نام برده و بر حفظ و تقويت اين مهم تاكيد فرمودند.

به گفته وي، اجراي طرح‌هاي زودبازده، عام‌المنفعه و كم‌هزينه، كمك به محروميت‌زدايي، عمران روستاها، شركت دادن مردم در آباداني و كاهش هزينه‌هاي پنهان از مهم‌ترين رسالت‌هاي بسيج سازندگي است.

محمدي تصريح كرد: بسيج سازندگي با توجه به جايگاه و رسالت‌هايش در زمان دشواري، تحريم‌ها و فشارهاي دشمن بايد بتواند رشد و شكوفايي اقتصادي خود را حفظ كند.

وي با اشاره به كاهش 12 درصدي اعتبارات بسيج سازندگي گفت: با توجه به فرآيندهاي پيش رو و عدم جوابگويي ساختارها و اعتبارات، نيازمند استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در استان هستيم.

مسئول بسيج سازندگي سپاه بيت‌المقدس كردستان خاطرنشان كرد: بايد از آزادي‌ها و خلاهاي قانوني موجود در راستاي مردمي كردن اقتصاد و با هدف خدمت بيشتر استفاده كنيم.

محمدي افزود: با توجه به ميزان ريسك پروژه‌هاي بزرگ، توجه بيش از پيش به ايجاد مشاغل خرد و خانگي كه نقاط آسيب‌پذيري كمتري دارد در اولويت اجراي طرح‌هاي اشتغال‌زايي قرار گيرد.

به گفته وي، از 46 ميليارد تومان اعتبارات استاني تنها هشت درصد به كامياران تخصيص داده شده كه اين نياز به تلاش بيشتر را با توجه به نبود زيرساخت‌ها در اين شهرستان افزايش مي‌دهد.

جلوگيري از مهاجرت روستائيان

محمدي با اشاره به بي‌سوادي بعضي از متقاضيان تسهيلات اشتغال‌زايي بيان داشت: آموزش كوتاه، فشرده و هدفمند در روستاها براي افرادي كه توانايي حضور در جلسات آموزشي در شهر را ندارند با همكاري بسيج بايد صورت بگيرد.

مسئول بسيج سازندگي سپاه بيت‌المقدس كردستان از تأمين 100 درصد اعتبار پروژه‌هاي آبرساني گشكي و سرچي خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفيت بسيج اين پروژه‌ها با راندمان بيشتر و صرف هزينه كمتر در حال انجام است.

انتهاي پيام/79013/ط40

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن