تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802185898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستانفتنه 88 برآيند تمام فتنه‌هاي دشمنان عليه نظام بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستانفتنه 88 برآيند تمام فتنه‌هاي دشمنان عليه نظام بود
فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان گفت: فتنه سال 88 برآيندي از تمامي فتنه‌هايي بود كه دشمنان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا آن مقطع عليه نظام و ملت طرح كرده بودند.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، سردار محمدحسين رجبي صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: 9 دي براي ملت ايران از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و به عنوان نقطه عطفي در تاريخ كشور و در روند تحولات انقلابي ايران ثبت شده است.

به گفته وي، اين حركت حماسي در روند تحكيم و مبناي انقلاب اسلامي نقش بسزا و تعيين‌كننده داشت و بايد مانند حركت‌هاي بزرگ هميشه زنده بماند.

وي با بيان اينكه حماسه 9 دي هيچ‌گاه براي مردم فراموش‌شدني نخواهد بود، گفت: 9 دي با توجه به جوهره‌اي كه در آن حركت مردم شكل گرفت فراموش شدني نيست و بايد نسل‌هاي آينده به اين حركت كه با جوهره معرفت و ولايت شكل گرفت به عنوان يك الگو و نماد استناد كنند.

وي تصريح كرد: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم، راهنمايي و هدايت‌هاي رهبر فرزانه انقلاب و امداد غيبي كه از آغاز انقلاب همواره پشتيبان مردم بوده و در عرصه‌هاي مختلف موجب پيروزي ملت در برابر توطئه‌هاي دشمنان شده است، مهم‌ترين عوامل خلق اين حماسه بزرگ ملي در 9 دي ماه 88 شد.

سردار رجبي گفت: دشمنان در فتنه 88 از تمام ظرفيت‌هاي خود براي براندازي انقلاب استفاده كردند، و بايد گفت؛ فتنه سال 88 برآيندي از تمامي فتنه‌هايي بود كه دشمنان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا آن مقطع عليه نظام و ملت طرح كرده بودند.

وي افزود: اين فتنه برآيند همه فتنه‌هاي بود كه از سوي دشمنان از آغاز شكل‌گيري انقلاب سازمان‌دهي و تحت عنوان اصلاحات و يا هر تشكل و گروهي كه دشمن نظام در فضاي داخلي و بيروني بودند، خود را نشان داد.

فرمانده سپاه كردستان تصريح كرد: در فتنه 88 يك اميدواري از درون براي دشمنان پيش آمد و همين امر موجب شد روند و آهنگ صحبت آنان با نظام عوض شود.

ملت ايران در خلق حماسه 9 دي احساس تكليف كردند

وي خاطرنشان كرد: هر چند با حمايت‌هاي بيروني و داخلي و با كار ميداني مزدوران در داخل اين فتنه شكل گرفت، اما اقتدار رهبري در هدايت اين توطئه نقشه شوم دشمنان را نقش برآب كرد.

سردار رجبي اضافه كرد: هدايت و فرمانداري چنين وضعيتي كار بزرگي بود كه تنها از عهده رهبر مقتدر و فرزانه انقلاب بر مي‌آمد و خوشبختانه با حضور و وقت‌شناسي به موقع مردم و ورود آنان به موضوع، پيروزي بزرگ حماسه 9 دي رقم خورد.

وي افزود: نقش‌آفريني مردم و هدايت و راهنمايي رهبري اثربخشي را كه در آن زمان كشور به آن نياز داشت، محقق كرد.

وي خاطرنشان كرد: ملت ايران در حماسه 9 دي با موقع‌شناسي كه داشتند احساس تكليف كردند و همين احساس تكليف مردم آنها با وجود اطلاع‌رساني و تحريك‌هايي كه از سوي دشمنان داخلي و خارجي به ويژه شبكه‌هاي مختلف صورت مي‌گرفت، به ميدان آورد و دشمن را مجبور به عقب‌نشيني كرد.

فرمانده قرارگاه استاني شهيد شهرامفر كردستان افزود: مردم در حماسه 9 دي احساس تكليف كرده و با روحيه عاشورايي آگاهانه به ميدان آمدند و همين امر موجب شد اين حركت براي هميشه در تاريخ انقلاب باقي بماند.

وي افزود: رهبري‌ مقام معظم رهبري و حضور آگاهانه مردم در آن زمان يك بازتاب عالي برجا گذاشت كه با گذشت سال‌ها از اين حماسه بزرگ، هنوز تاثيرات آن را شاهد و زواياي آن را بايد تبيين كرد.

حماسه 9 دي به بيداري اسلامي جان تازه‌اي داد

سردار رجبي به گوشه‌اي از زواياي داخلي و خارجي اين حماسه بزرگ پرداخت و بيان كرد: حضور آگاهانه و ولايت‌مدار ملت ايران و خلق حماسه 9 دي به بيداري اسلامي جان تازه‌اي داد و دشمنان انقلاب فهميدند اين حاكميت چون برپايه عدل اسلامي است خدشه‌ناپذير است.

فرمانده سپاه كردستان اضافه كرد: انقلاب اسلامي در طول اين سال‌ها نشان داده است چون برپايه اعتقادات و حضور مردم است همواره در آزمون‌هاي بزرگ پيروز شده است.

وي با بيان اينكه موتور محركه حماسه 9 دي مردم بودند، اضافه كرد: مردم ايران در جريان پيروزي اين نهضت، بدو پيروزي انقلاب، پيروزي انقلاب و در ساير صحنه‌ها همواره عنصر تعيين‌كننده در تحقق اهداف و مقابله با دشمنان بوده‌اند.

به گفته سردار رجبي، در مجموع اين حركت عظيم و حماسه سرنوشت‌ساز در روند حاكميت و رهبري ايران يك روح و جان تازه دميد.

وي افزايش اقتدار، استحكام نظام را از جمله دستاوردهاي حماسه 9 دي عنوان كرد و افزود: دشمنان براي هيچ كشوري در اين سطح فشار وارد نكرده بودند و ولي ملت با سربلندي و پيروزي در برابر آنان ايستادگي كرد.

وي با بيان اينكه خيلي‌ها تا قبل از فتنه 88 با وجود روشنگري‌هاي مقام معظم رهبري باوري به جنگ نرم دشمنان عليه نظام نداشتند، خاطرنشان كرد: همگان عرصه جنگ نرم را در فتنه 88 به وضوح مشاهده كردند.

وي تصريح كرد: وقتي نقاب‌هاي دشمنان نظام در فتنه 88 كنار رفت، كساني كه با تزوير و ريا خود را دوستدار نظام و ملت نشان مي‌دانند چهره واقعي خود را نمايان كردند.

9 دي رفراندوم دفاع از رهبري و نظام بود

به گفته فرمانده سپاه بيت‌المقدس، حماسه 9 دي 88 در حقيقت رفراندوم جديد ملت ايران در دفاع از انقلاب و رهبري بود و موجب افزايش مشروعيت نظام در داخل و خارج از كشور شد.

وي افزود: خلق حماسه 9 دي اميدي را كه در دل دشمنان شكل گرفته و در كلام و ادبياتشان مشهود بود، به ياس تبديل كرد و عوامل فتنه را منفعل ساخت.

وي تصريح كرد: ماهيت واقعي كساني كه تا قبل از حماسه 9 دي خود را حقيقت، منطق و مشروع به مردم نشان مي‌دادند آشكار شد.

حماسه 9 دي پيوند مجدد بين مردم و رهبري ايجاد كرد

وي با بيان اينكه حماسه 9 دي عمق‌بخشي داخلي را به دنبال داشت، گفت: يك بصيرت سياسي و پيوند مجدد بين مردم و رهبري ايجاد كرد.

فرمانده سپاه كردستان تصريح كرد: در فتنه 88 دشمنان با استفاده از تمام ظرفيت‌ها و بهره‌گيري از خيانت و عدم بصيرت برخي افراد در داخل به دنبال ايجاد شكاف و جدايي بين ملت و رهبري بودند.

سردار رجبي افزود: حماسه سرنوشت‌ساز ملت ايران با تبعيت از فرمان رهبري در 9 دي ماه 88 تمام اميدهاي دشمنان را به ياس تبديل كرد.

جبهه دشمنان در فتنه 88 آشكار شد

وي تصريح كرد: حماسه 9 دي ماه 88 يك عمق‌بخشي خارجي به دنبال داشت و به بسياري از كشورها نشان داد كه ايران همواره شكست‌ناپذير است.

وي افزود: حماسه 9 دي بين امت‌هاي ديگر اين اميدواري را ايجاد كرد كه اگر ملت با رهبرش در يك خط و مسير باشند در برابر تمام توطئه‌ها و دشمنان پيروز خواهند بود.

فرمانده سپاه كردستان اضافه كرد: اين حركت يك حركت الهام‌بخش براي امت‌هايي بود كه مي‌خواهند از زير يوغ رهبران وابسته خود بيرون بيايند.

سردار رجبي با بيان اينكه حماسه 9 دي قدرت بالندگي و پيش‌برندگي نظام را براي هميشه بيمه كرد، گفت: اميدواري امت‌هاي اسلامي به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي بيشتر شد.

وي بر تبيين زواياي فتنه 88 براي مردم به ويژه آيندگان تاكيد كرد و افزود: اين حركت حماسي انقلاب ما را براي هميشه در برابر توطئه‌هاي دشمنان بيمه كرد.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس خاطرنشان كرد: مهم‌ترين تكليف امروز همه ما زنده‌ نگهداشتن و تبيين زواياي مختلف اين حماسه بزرگ است و نبايد به گونه‌اي رفتار كنيم كه سهوي و يا عمدي اين حماسه به فراموشي سپرده شود.

اقتدار ايران در مذاكرات ژنو آشكارتر شد

سردار رجبي به تلاش‌هاي آمريكا براي ممانعت از حضور ايران در مذاكرات ژنو اخير اشاره كرد و گفت: تلاش دشمنان براي جلوگيري از اين حضور نشانه تاثيرگذاري و اقتدار ايران اسلامي است.

فرمانده قرارگاه استاني شهيد شهرامفر افزود: شركت و يا عدم شركت ايران در اين مذاكرات نشان اقتدار اين كشور بوده و اين به بركت خدا، هدايت رهبران فرزانه و حضور هميشه در عرصه مردم در صحنه‌ها و عرصه‌هاي خاص همچون 9 دي بدست آمده است.

به گفته وي، آثار بيروني حماسه 9 دي در مذاكرات و جلسات بين‌المللي به خوبي نمايان است.

سردار رجبي افزود: اگر در فتنه 88 مشكل پيدا مي‌كرديم قطعا اقتدار و عظمت امروز وجود نداشت چرا كه اين عزت بخاطر هدايت‌هاي رهبري و حماسه بي‌نظير حضور مردم در 9 دي بدست آمده است.

وي با بيان اينكه دشمن‌شناسي و دشمن‌ستيزي رمز پيروزي و تداوم انقلاب ايران است، گفت: اين هوشمندي و موقع شناسي همواره بايد وجود داشته باشد چرا كه توطئه هاي دشمنان عليه نظام ايران پايان‌ناپذير است.

سردار رجبي در پايان خاطرنشان كرد: دشمنان روند رو به شتاب انقلاب ايران را برنمي‌تابند از اين رو هوشيار و دشمن‌شناسي اين ملت بايد تداوم داشته باشد.

انتهاي پيام/79002/س40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن