تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد:پيشگيري مهمترين عامل براي مقابله با اعتياد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد:پيشگيري مهمترين عامل براي مقابله با اعتياد است
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت: اگر ميزان وقتي كه صرف مقابله با مواد مخدر صورت مي‌گيرد صرف پيشگيري شود بسيار نتيجه‌بخش‌تر از مقابله با اين معضل است.


سردار يونس اميري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به نقش سپاه و بسيج در راستاي مقابله با مواد مخدر اشاره كرد و گفت: اين مجموعه نظامي در كهگيلويه و بويراحمد تاكنون اقدامات مناسب و شايسته‌اي در اين راستا انجام داده است.

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه به همت سپاه پاسداران و مجموعه بسيج استان اقدامات مضاعفي به منظور امحاء خشخاش در استان صورت گرفته است، گفت: اين مجموعه آمادگي كامل جهت مقابله با فروشندگان، توزيع‌كنندگان مواد مخدر در سطح استان را دارد.

اين مسئول در ادامه به همكاري سپاه فتح با نيروي انتظامي اشاره و اذعان كرد: به همت مجموعه سپاه قريب به 120 فروشنده مواد مخدر در سطح كهگيلويه و بويراحمد شناسايي و به دستگاه ارشد انتظامي در استان معرفي شدند.

وي با تاكيد بر اينكه به همت سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد 17 مركز آلوده به مواد مخدر در مركز استان شناسايي شد، گفت: در سنوات گذشته گشت‌هاي بسيج ويژه مبارزه با مواد مخدر در استان فعال بوده كه در حال حاضر تنها در بخش امحاء خشخاش اقدامي صورت مي‌گيرد.

مسئول ارشد نظامي در كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: قريب به هزار و 500 معتاد توسط مجموعه سپاه در سطح استان شناسايي شدند.

اميري در ادامه با تاكيد بر اينكه اقدام عملي شايسته و قابل قبولي در راستاي مبارزه با مواد مخدر صورت نگرفته است، گفت: در وضعيت كنوني در خصوص مبارزه با مواد مخدر در استان پيشرفت و موفقيتي حاصل نشده است.

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد يادآور شد: هم پول زياد و هم فقر اعتياد مي‌آورد از اين‌رو بايد اقدامات مناسبي در راستاي مقابله با اعتياد جامعه و ورود مواد مخدر به استان صورت گيرد.

اين مسئول نظامي در كهگيلويه و بويراحمد با تاكيد بر اينكه پيشگيري مهمترين عامل مقابله با اعتياد به مواد مخدر است، گفت: اگر ميزان وقتي كه صرف مقابله با مواد مخدر صورت مي‌گيرد صرف پيشگيري شود بسيار نتيجه ‌بخش‌تر از مقابله با اين معضل و پديده است.

اميري با تاكيد به متوليان امر و نهادها و دستگاه‌هاي عضو شوراي مبارزه با مواد مخدر در كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: با جلوگيري از ورود مواد مخدر به استان، جلوگيري از كشت و پيشگيري مي‌توان ميزان آمار ارائه شده در حوزه مواد مخدر استان را كاهش داد.

وي به تعامل سپاه با آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت: سپاه با برگزاري حلقه‌هاي صالحين سعي بر آشنايي جامعه هدف خود به منظور آشنايي با مسائل روز جهان و كشور در حوزه‌هاي مختلف دارد كه در حال حاضر 900 حلقه صالحين در آموزش و پرورش فعال است.

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه 46 سالن ورزشي سپاه در استان راه‌اندازي كرده و در اختيار بسيجيان و دانش‌آموزان است، گفت: سپاه آمادگي كامل جهت استفاده جامعه هدف آموزش و پرورش از سالن‌هاي ورزشي و واگذاري را دارد.

انتهاي پيام/82011/ر40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن