تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه امام رضا(ع) مشهد در گفت‌وگو با فارس بيان كردامنيت پايدار در مجاورت ناپايدارترين نظام سياسي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) مشهد در گفت‌وگو با فارس بيان كردامنيت پايدار در مجاورت ناپايدارترين نظام سياسي
فرمانده سپاه امام رضا(ع) مشهد با اشاره به اقدامات اساسي و زيربنايي شهيد شوشتري براي بازگرداندن امنيت به شهرهاي خراسان گفت: امنيت كنوني در مجاورت كشوري كه ناپايدارترين نظام سياسي ظرف 34 سال گذشته را داشته، مطلوب است.


سردار غلامرضا احمدي امروز در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس در مشهد با اشاره به وضعيت امنيت مرزهاي استان اظهار داشت: در بحث امنيت ابتدا بايد مؤلفه‌هاي تأثيرگذار بر آن را در ذهن داشته باشيم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اينكه افغانستان كشوري است كه ظرف 34 سال گذشته ناپايدارترين نظام سياسي را تجربه كرده و يكي از ناامن‌ترين نقاط جهان است، گفت: بايد به افرادي كه مسئول ايجاد امنيت در استاني كه مجاور چنين كشوري است، تبريك گفت.

وي افزود: استان خراسان رضوي در گذشته از بخش جنوبي تا بخش بردسكن و كوهسرخ و غيره توسط اشرار ناامن بود اما اكنون شرايط ارزشمندي به بركت تلاش‌هاي نيروي انتظامي، مرزباني و از همه مهم‌تر شهيد شوشتري كه براي پاكسازي اين منطقه انجام دادند، حاكم است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصريح كرد: ماه‌ها تلاش شهيد شوشتري در ارتفاعات تربت حيدريه براي پاكسازي اشرار به گونه‌اي بود كه بعضاً 20 روز با دو يا سه واحد رزمي با مهمات و هلي‌كوپتر به فعاليت مشغول بودند تا امنيت فعلي در استان حاكم شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر 90 درصد ناامني‌هاي آن هنگام وجود ندارد، گفت: امنيت فعلي با وجود همجواري با افغانستان كه تحت تسلط قدرت‌ها و اشغال آمريكا و مركز اصلي توليد مواد افيوني و مخدر بوده رضايت‌بخش است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصريح كرد: امنيتي كه توسط دستگاه‌هاي مسئول و حمايت‌هاي رده‌هاي مختلف نظامي، انتظامي و بسيج حاصل شده هرگز قابل مقايسه با دوره شرارت‌ها نيست.

احمدي در ادامه افزود: به هر حال دغدغه امنيت همواره وجود دارد و البته رخدادها و حوادث به نسبت تهديدات و برنامه‌ريزي‌هاي دشمن كه تلاش مي‌كند ناامني، ناپايداري و نارضايتي معيشتي و زندگي را به منطقه بازگرداند، رضايت بخش است.

انتهاي پيام/2202/ح30

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن