تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه امام رضا(ع):آمريكا در پشت ميز مذاكره دنبال اهدافي است كه با جنگ به آنها نرسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع):آمريكا در پشت ميز مذاكره دنبال اهدافي است كه با جنگ به آنها نرسيده است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمن هم اكنون قصد دارد آنچه در جنگ و از طرق مختلف نظامي و اقتصادي به دست نياورده، پشت ميز مذاكره به آن برسد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، سردار غلامرضا احمدي ظهر امروز در مراسم برگزاري مجمع بسيج خراسان رضوي اظهار داشت: حضور مستمر ميليون‌ها نفر در خيابان‌ها پيش از انقلاب براي اظهار نفرت از رژيم شاه و در مراسم استقبال از امام راحل گواه حضور مستقيم مردم در صحنه‌هاي مختلف است.

سردار احمدي تصريح كرد: اهميت حضور مردم در صحنه‌هاي نظام تا آنجا است كه ركن ركين و ستون خيمه نظام يعني ولايت فقيه با رأي غير مستقيم مردم توسط مجلس خبرگان تعيين مي‌شود؛ در انتخاب رئيس قوه مجريه، مقننه و قضائيه نيز نقش و حضور مستقيم و غير مستقيم مردم در فرآيند انتخاب كاملاً مشهود است.

به گفته فرمانده سپاه امام رضا(ع)، بعد از حماسه حضور مردم پاي صندوق‌هاي رأي، سازوكاري براي استمرار تأثير رأي مردم بر عملكرد مجريان تعريف نشده كه اين موضوع در ساير موارد نيز وجود دارد.

وي با اشاره به اينكه احزاب در دنيا اين كار را انجام مي‌دهند، افزود: در دوره كوتاهي حزب جمهوري اسلامي تأسيس شد و تا حدودي بحث مطالبه‌گري از مسئولان را داشت اما در حال حاضر سازوكاري براي استمرار تأثير رأي مردم بر عملكرد مجريان وجود ندارد.

فرمانده سپاه امام رضا بيان كرد: بايد راهبرد و استراتژي مدون و محكمي براي پيگيري و زمين نماندن مطالبات رهبر معظم انقلاب تدوين شود كه در اين زمينه مي‌توان به روند نام‌گذاري سال‌ها در 5 سال اخير اشاره كرد كه اين موضوع، عزم ملي مي‌طلبد.

وي بيان كرد: شايسته يك ملت مسلمان نيست كه 17 برابر ميانگين دنيا در برخي موارد، مصرف داشته باشند.

سردار احمدي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري تصريح كرد: در برخي مولفه‌هاي مهم و حياتي كه بايد داراي جايگاه جهاني باشد، نيستيم اما در مصرف رتبه بالايي داريم.

وي با اشاره به اينكه بايد در اين موضوعات به تراز اعتدال برسيم، افزود: بايد در راستاي افزايش كيفيت مواد مصرفي نيز تلاش كرده و مواد مضر را از سر سفره‌ها برداريم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: اگر جهت‌گيري‌ها و اقدامات اقتصادي و سياسي طي 4 سال گذشته در راستاي تحقق اهداف نام گذاري سال ها صورت مي گرفت، در سال جاري قطعاً به جهاد اقتصادي و حتي خودكفايي مي رسيديم و اگر اين اقدامات، زمين نمانده بود امروز دهان‌هاي پر از حقد و كينه دشمنان و در رأس آنها آمريكا پر نمي‌شد كه بگويند تحريم‌ها ايران را پاي ميز مذاكره نشانده است.

فرمانده سپاه امام رضا در ادامه اظهار كرد: بايد بسيج به توليد انديشه پرداخته و مطالعه و حركت در صراط مستقيم را در دستور كار خود قرار دهد.

وي در رابطه با اهميت و جايگاه بسيج در نظام گفت: اگر بسيج نبود در بسياري مقاطع، كل نظام به مشكل بر مي‌خورد ولي عملكرد بسيج در دفاع مقدس و فتنه 88 به گونه‌اي بود كه مي‌توان گفت بسيج، پرچمدار بصيرت بسيج بوده است.

سردار احمدي افزود: ابهت ابرقدرت‌ها در جنگ 8 ساله شكسته شد و اين شكستگي ابهت در جنگ‌هاي 33 و 22 و 8 روزه لبنان نيز ادامه داشت تا ناكامي‌هاي آمريكا در عراق و افغانستان را نيز ثابت كند.

وي افزود: دشمن هم اكنون قصد دارد آنچه در جنگ و از طرق مختلف نظامي و اقتصادي به دست نياورده، پشت ميز مذاكره به آن برسد و اين آخرين تير در تركش غرب عليه ايران است.

وي خاطر نشان كرد: تأثيرگذاري نخبگان بسيجي در همه زمينه‌ها را نبايد از ياد برد چرا كه جهاد بسيجي باعث ايجاد تعهد، مطالعه شدت و بهبود كار، سلامت و ارزش كار در راستاي مطالبات رهبري مي‌شود و همان حلقه مفقوده‌اي است كه بايد رفع شود.

انتهاي پيام/2202

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن