تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798346012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده پليس راه كشور در گفت‌وگو با فارس خبر دادبهينه‌سازي فاصله باتري و باك در اتوبوس جديد اسكانيا/ تعارفي با خودروساز نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده پليس راه كشور در گفت‌وگو با فارس خبر دادبهينه‌سازي فاصله باتري و باك در اتوبوس جديد اسكانيا/ تعارفي با خودروساز نداريم
فرمانده پليس راه گفت: در مدل جديد اتوبوس اسكانيا كه به تازگي از سوي شركت سازنده به ما معرفي شد، فاصله بين باتري و مخزن سوخت بهتر شده و باتري را عقب‌تر برده‌اند اما توليدات قبلي اين شركت كماكان مشكل دارد و بايد تا بهمن رفع شود.


سردار اسكندر مؤمني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس درباره اعتراض شركت عقاب‌افشان به عنوان نماينده سازنده اتوبوس‌هاي اسكانيا در ايران مبني بر اعلام نشدن جزئيات نقص‌هاي فني اين اتوبوس، بيان كرد: در گزارشي كه تهيه شد و به دست شركت عقاب‌افشان هم رسيد، تمامي جزئيات براي رفع نقص فني اين مدل اتوبوس، كاملاً شفاف و روشن است.

وي ‌اضافه كرد: اولين نقصي كه اسكانيا‌هاي موجود دارند و شركت سازنده بايد آن را رفع كند، ‌ايجاد فاصله بين باتري و مخزن سوخت است.

فرمانده پليس راه كشور اظهار داشت: ايراد جدي اتوبوس اسكانيا در سيستم برق‌رساني آن ‌است و علت آتش‌سوزي اين اتوبوس پس از تصادف نيز همين مورد بوده است؛ در چندين تصادف اتوبوس اسكانيا موضوع آتش‌سوزي رخ داده است.

سردار مؤمني بيان كرد: البته در يك مدل جديد اتوبوس اسكانيا كه به تازگي از سوي شركت سازنده به ما معرفي كرده‌اند موضوع فاصله بين باتري و مخزن سوخت بهتر شده و باتري را عقب‌تر برده‌اند.

فرمانده پليس راه كشور يادآور شد: اما در مورد اتوبوس‌هاي مدل قبلي، مشكل فاصله نزديك مخزن سوخت و باتري وجود دارد كه بايد آن را در مورد مقرر رفع كنند.

سردار مؤمني با تأكيد بر لزوم فراخوان شركت سازنده براي رفع عيوب توليدات قبلي اين شركت، ادامه داد: به شركت سازنده مهلت داده‌ايم تا بهمن‌ماه نقص‌ها و ايرادات اعلام شده به آنها را رفع كنند.

فرمانده پليس راه كشور تأكيد كرد: هيچ تعارفي با هيچ سازنده خودرويي نداريم، اگر شركت عقاب‌افشان مشكلات قيد شده را رفع نكند، شماره‌گذاري توليدات آنها متوقف خواهد ماند.

وي اضافه كرد: طبق بررسي‌هاي پليس نقص فني اتوبوس اسكانيا كاملاً محرز است، در قانون مصاديق و مشخصات تعيين شده است و آنها هم بايد تمكين كنند.

سردار مؤمني همچنين اضافه كرد: ضعف بدنه اتوبوس اسكانيا كه در ايران ساخته مي‌شود، محرز است.

به گزارش فارس پس از تصادف دو اتوبوس اسكانيا در آزادراه تهران-قم در شهريورماه و آتش گرفتن هر دو اتوبوس، كميسيون ايمني راه‌ها در چندين جلسه كارشناسي، وجود نقص فني در اتوبوس اسكانيا توليد شركت عقاب‌افشان را ‌محرز دانست و به همين دليل شماره‌گذاري اين مدل اتوبوس براي رفع عيوب، تا بهمن‌ماه كنسل شد.

انتهاي پيام/آ

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن