تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820724177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با گل سرخ، افتادگی صورتتان را برطرف کنید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



با گل سرخ، افتادگی صورتتان را برطرف کنید
نباید قسمت های دیگر بدن را فراموش کرد مخصوصاً قسمت های گردن و ناحیه سینه. با استفاده از لوسیون بعد از هر بار استحمام، افتادگی و چین و چروک های این نواحی به خوبی از بین خواهد رفت.




امام صادق (علیه السلام) فرمود: کام کودکانتان را با تربت حسین (علیه السلام) بردارید چرا که خاک کربلا فرزندانتان را بیمه می ‏کند. جام خانواده؛   1- خواص ماسک گل سرخ: مواد موجود در گل سرخ باعث رفع افتادگی پوست شده و به آن طراوت می بخشد. به علاوه گل سرخ توانایی برطرف کردن جوش ها و سایر اختلالات پوستی را دارد. در ضمن مواد فعال کننده ی موجود در عسل باعث ترمیم و تجدید سلول های پوستی می شوند.  


 مواد لازم:
ـ غنچه ی گل سرخ (تازه یا خشک) ۳۰ گرم
ـ جو پرک آسیاب شده ۳۰ گرم
ـ آب مقطر ۷۰ سی سی
ـ عسل ۲۰ گرم
 طرز تهیه:
- آب مقطر در حال جوش را روی غنچه های گل سرخ ریخته و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند.
- این مخلوط را از صافی ریزی عبور داده و گل ها را خارج نموده و با چاقوی تیزی خوب خرد کنید.
- سپس دوباره گل ها را به آب مقطر برگردانده و پس از آن که آن را کمی گرم کردید، جو پرک آسیاب شده و عسل را اضافه کنید.
- حال مخلوط فوق را خوب ورز دهید تا به صورت خمیری شکل در آید.
طرز استفاده:
پوست صورت و گردن و سینه را تمیز نموده و مقداری از این ماسک خمیری شکل را بر روی این نواحی بمالید (از مالیدن آن به دور چشم خودداری کنید).
پس از۳۰ دقیقه پوست را با آب ولرم بشویید.     2- خواص درمانی لوسیون همیشه بهار: درمان خشکی پوست، رفع چین و چروک، نرم کننده، برطرف کننده و رفع افتادگی پوست، رفع اگزما، درمان جای سوختگی.  

  مواد لازم گلاب یک قاشق چایخوری
روغن گل همیشه بهار:60 سی سی
روغن جوانه گندم:60 سی سی
اوسرین:25 گرم   روش تهیه و روش مصرف: تمام مواد را داخل ظرفی بریزید و روی حرارت غیر مستقیم مانند درب کتری قرار داده تا با ذوب شدن اوسرین همه مواد با هم ترکیب شوند.   لوسیون آماده شده را در ظرفی که دارای پمپ باشد ریخته و نگهداری کنید.   بعد از هر بار استحمام و خشک کردن پوست با حوله مقداری از لوسیون را با دست و یا با استفاده از پنبه روی پوست ماساژ داده و نشویید.   نکات مهم: برای اثر بخشی بیشتر از موادی استفاده کنید که دارای کیفیتی مناسب باشند.
اجازه دهید تا در هنگام مصرف لوسیون به طور کامل جذب پوست شود زیرا با پاک کردن مواد حیاتی جذب پوست نشده و مواد موثره از روی پوست پاک می شود.
از آنجا که برای تهیه لوسیون ها از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود لازم است تا در محلی خنک و دور از نور مستقیم نگهداری کنید.   گروه خانواده جام نیوز/ 2005




۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۲۰:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن